رضا مهماندوست،سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان:

عده‌ای دنبال تخریب ارتباط من و میلاد بودند/ سخت‌ترین دوران مربیگری خود را سپری می‌کنم

سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان گفت: عده‌ای آدم بیمار دوست داشتند ارتباط من و میلاد بیگی را خراب کنند، اما شرایط خوب است و مشکلی هم نداریم.

عده‌ای دنبال تخریب ارتباط من و میلاد بودند/ سخت‌ترین دوران مربیگری خود را سپری می‌کنم
کد خبر: 480870
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا مهماندوست در خصوص شرایط تیم تکواندو جمهوری آذربایجان اظهار داشت: شرایط بدتر از همیشه است؛ مکان تمرین نداریم و خارج از شهر در استادیوم‌هایی که برای تکواندو نیست و استاندارد تمرینات ما را ندارند به صورت موقتی تمرین می‌کنیم. شاید باورتان نشود، اما نیاز‌های اولیه تیم ملی تکواندو مثل جای خواب و غذا هم با مشکلات زیادی فراهم می‌شود و نمی‌دانم در آینده چه پیش می‌آید.

به گزارش میزان، وی افزود: به خاطر کرونا همه چیز تقریبا تعطیل شده و سخت‌ترین دوران مربیگری خود را تجریه می‌کنم. تصور کنید در این شرایط مالی افتضاح حتی هوگوی الکترونیکی هم نداریم و باید با این شرایط آماده مسابقات شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان با اشاره به دوری بازیکنانش از مسابقات تصریح کرد: پارسال 23 اعزام را از دست دادیم و امسال با کلی پافشاری به ترکیه رفتیم. بچه‌ها خیلی از مسابقات عقب هستند و این دوری از شیاپ‌چانگ قطعا برای ما مشکل ساز خواهد شد.

مهماندوست در خصوص اینکه شنیده شده به ویروس کرونا مبتلا شده است، گفت: در ترکیه خیلی از بازیکنان کرونا گرفتند و من هم، چون سرمربی تیم بودم و هر روز تیم را تمرین می‌دادم متاسفانه به این ویروس مبتلا شدم. باید بپذیریم دوران منم منم گفتن تمام شده و هر تیمی بیشتر خرج کند و برنامه بهتری داشته باشد، موفق خواهد شد.

وی درباره ارتباط خود با میلاد بیگی اظهار داشت: رابطه من و میلاد همیشه خوب بوده و واقعا نمیدانم عده‌ای آدم بیمار پی چه چیزی هستند که دنیال حواشی می‌گردند. زندگی بالا و پایین دارد و طبیعی است گاهی اوقات صحبت‌هایی مطرح شود، اما بهتر است برخی‌ها به جای اینکه بنزین روی آتش بریزند به بهبود شرایط کمک کنند؛ اما در مجموع ما سالهاست کنار هم هستیم و هیچ مشکلی هم نداریم.

پیشکسوت تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این مشکلات از تکواندو آذربایجان جدا نمی‌شود خاطرنشان کرد: در فاصله زمانی کوتاه باقی مانده تا المپیک کدام رئیس عاقلی حاضر به تغییر سرمربی است که من تیمم را رها کنم و به جای دیگری بروم. پیشنهاداتی دارم، اما تعهد دادم و تا المپیک در آذربایجان می‌مانم. ضمن ابنکه اینجا همیشه با من با احترم برخورد می‌کنند و اگر مشکلات مالی و کمبود امکانات داریم هم مسئولان در تلاش برای بهبود شرایط هستند و باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها