امامی‌فر چرا از ریاست مرکز ملی فوتبال استعفا کرد؟

رئیس مرکز ملی فوتبال که به تازگی به این منصب رسیده بود از سمت خود استعفا کرده اما استعفای او فعلا از سوی فدراسیون فوتبال مورد موافقت قرار نگرفته است.

امامی‌فر چرا از ریاست مرکز ملی فوتبال استعفا کرد؟
کد خبر: 480938
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا امامی فر در تاریخ 17 فروردین از سوی شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال انتخاب شد.

به گزارش فارس، امامی فر بعد از دریافت این حکم در این مرکز مشغول به کار شد اما هنوز مدت زیادی از حضورش در این بخش نگذشته که از سمتش استعفا کرده و البته فدراسیون هم خواسته او را قبول نکرده است. تماس ها با امامی فر برای بازگشت به کارش تا اینجا نتیجه ای نداشته است.

وی در استعفای خود مسائل خانوادگی را مطرح کرده است اما پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد که ماجرا فقط مسائل خانوادگی نیست و ظاهرا بخشی از این استعفا به نحوه فعالیت و سوتفاهم در تعریف وظایف امامی فر برمی گردد.

به طور کلی وظایف مرکز ملی فوتبال کارهای اجرایی مربوط به مسائل زمین تمرین و ... است اما ظاهرا امامی فر تصور دیگری داشته است. البته در زمینه استعفای او نه فدراسیون فوتبال واکنش رسمی داشته و نه خودش اظهار نظر رسمی کرده است.

حالا باید دید عزیزی خادم در ادامه کار برای این سمت چه تصمیمی دارد و تا چه زمانی قرار است منتظر بازگشت امامی فر به کارش باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها