کد خبر: 480952
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۰:۵۸:۵۲
| |

بیوک میرزایی:

اهالی رادیو دوران سختی را می‌گذرانند/ دستمزدهای پایین انگیزه را به حداقل رسانده است

بیوک میرزایی بازیگر سریال‌های «برادر»،«کیمیا» و «کلاه پهلوی» معتقد است دستمزدها و حقوق اندک برای اهالی رادیو باعث شده تا انگیزه کار در این رسانه برای افراد باتجربه، باسواد و کارکشته به حداقل برسد.

اهالی رادیو دوران سختی را می‌گذرانند/ دستمزدهای پایین انگیزه را به حداقل رسانده است
کد خبر: 480952
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۰:۵۸:۵۲

اعتمادآنلاین| بیوک میرزایی بازیگر رادیو و تلویزیون اظهار داشت: رادیو طی سال‌های اخیر با فراز و فرود‌های بسیاری همراه بوده و همچنان با تغییر مدیران این فراز و فرود‌ها ادامه دارد. اهالی رادیو دوران سختی را می‌گذرانند و واقعاً از کمترین درآمد مالی ممکن بهره‌مند هستند.


به گزارش برنا، میرزایی خاطرنشان کرد: درآمد اهالی رادیو واقعاً بسیار اندک است و این در حالی است که اکثر کارکنان در این رسانه از افراد تحصیل‌کرده، باسواد، با تجربه در حوزه‌های مختلف مثل تئاتر و تلویزیون هستند و دستمزدها و حقوق بسیار اندکی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است انگیزه کارکنان رادیو را به حداقل رسانده است.

او افزود: مدیران همیشه حرف‌های قشنگی می‌زنند و مدام وعده‌های امیدوارکننده‌ای می‌دهند اما در نهایت هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد و این اهالی رادیو هستند که با عشق و علاقه با کم‌ترین درآمد مالی به کارشان ادامه می‌دهند اما قطعاً وضعیت بد معیشتی می‌تواند انگیزه را به حداقل برساند و کار را به جایی بکشاند که حتی با عشق و علاقه‌ای که به این رسانه وجود دارد، هنرمندان ترجیح دهند که در آن فعالیت نداشته باشند.

این بازیگر در ادامه تصریح کرد: درآمدی که اهالی رادیو دارند به اندازه درآمد یک کارگر ساده هم نیست و در برخی مواقع حتی خبری از قرارداد و بیمه هم نیست. باید برای بهبود وضعیت و حتی بالا رفتن کیفیت برنامه‌های رادیویی به این موضوع توجه ویژه شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: با همه مشکلات وقتی مقابل میکروفن قرار می‌گیریم همه چیز فراموش می‌شود و همیشه گفته‌ام که اعتیاد به رادیو از هرگونه اعتیادی قوی‌تر است.

متأسفانه طی سال‌های اخیر محدودیت‌ها در این رسانه بیشتر شده و دستمزدهای اندک باعث شده تا حتی نویسنده‌های قدیمی و کارکشته میلی به کار نداشته باشند و کیفیت متن‌ها به حداقل برسد.

وقتی یک نویسنده برای نوشتن یک قسمت از سریال می‌تواند چند برابر نگارش یک متن رادیویی دریافت کند قطعاً ترجیح می‌دهد که در تلویزیون کار کند و به همین دلیل نیروهای کارکشته در رادیو به حداقل می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها