یادداشت رحیم‌پور ازغدی در واکنش به مذاکرات وین

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: احتمالا به‌زودی (تا پیش از انتخابات)، مقداری هویج کهنه خیس‌کرده، وسط «میدان دیپلماسی» خواهد افتاد و آنگاه پیدا کنید خرگوش ماجرا را که دیگر گوش هم ندارد تا صدای لعنت مردم را بشنود.

یادداشت رحیم‌پور ازغدی در واکنش به مذاکرات وین
کد خبر: 481005
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۲:۲۴:۲۳

اعتمادآنلاین| حسن رحیم‌پور(ازغدی) طی یادداشتی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد به مذاکرات وین واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، حسن رحیم پور با اشاره به مذاکرات وین نوشت: احتمالا به‌زودی (تا پیش از انتخابات)، مقداری هویج کهنه خیس‌کرده، وسط «میدان دیپلماسی» خواهد افتاد و آنگاه پیدا کنید خرگوش ماجرا را که دیگر گوش هم ندارد تا صدای لعنت مردم را بشنود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: ظاهرا پرده دوم بازی تکراری آمریکا با ایران، با شرکت نوبتی (جمهوری‌خواه - دمکرات) شروع شده است. سانس چندم از فیلم چماق و هویج و شاید زنگ آغاز 18 سال دیگر مذاکره؟ قصه پیوند گرگ و شغال، با شرکت کارمندان خوب و المامور معذور و دلالانی که برای جان‌های کر (و رب‌النوع‌شان، جان کری) نقش «جواد» قصه را بازی می‌کنند، حال منتظر چشم‌بندی مشترک آمریکا و دوستان باشید.

در ادامه این یادداشت آمده است: احتمالا به‌زودی (تا پیش از انتخابات)، مقداری هویج کهنه خیس‌کرده، وسط «میدان دیپلماسی» خواهد افتاد و آنگاه پیدا کنید خرگوش ماجرا را که دیگر گوش هم ندارد تا صدای لعنت مردم را بشنود. به جان جواد، «ماجراهای جان و جواد» می‌تواند 18 سال دیگر هم ادامه یابد تا نوه‌های ما هم از تجربه شروع از صفر در مذاکرات، لذت ببرند. خط حسن تقی‌زاده و محمدعلی فروغی در دیپلماسی تا حسن روحانی ادامه یافته، و اینجا هنوز متاسفانه آخر خط نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها