واکنش ترامپ به کم مخاطب‌ترین اسکار تاریخ؛ لطفاً خسته‌کننده نباشید!

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مراسم اسکار 2021 انتقاد کرد.

واکنش ترامپ به کم مخاطب‌ترین اسکار تاریخ؛ لطفاً خسته‌کننده نباشید!
کد خبر: 481126
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۶:۰۵:۰۸

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ دوباره به صحنه بازگشته تا هالیوود و بزرگترین شب آن که مراسم آکادمی اسکار است را مورد انتفاد قرار دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورایتی، رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای تند و تیز، به رکورد کمترین میزان بازدید این مراسم در طول تاریخ اشاره کرده است. او این رویداد (اسکار 2021) را ناموفق در نزاکت سیاسی و کسل کننده خواند و خواستار آوردن یک مجری برای اجرای این رویداد سینمایی شد.

ترامپ در بیانیه خود گفت: مراسمی که پیش از این آن را جوایز آکادمی می‌خواندیم و اکنون به آن اسکار گفته می‌شود، از نامش کم اهمیت‌تر است و این دوره کمترین میزان مخاطب تلویزیونی را در تاریخ ثبت کرد. حتی کمتر از سال گذشته که آن رکورد کم استقبال‌ترین دوره جوایز نام گرفت.

وی ادامه داد: اگر برگزارکنندگان با همین فرمول مسخره پیش بروند، وضعیت بدتر خواهد شد؛ البته اگر شرایط بدتری وجود داشته باشد. به 15 سال قبل بازگردید و از فرمول‌هایی که در آن زمان استفاده می‌شد، بهره ببرید. نام رویداد را به جوایز آکادمی تغییر دهید و نزاکت سیاسی داشته باشید و خسته کننده نباشید و همینطور یک مجری خوب بیاورید.

گفتنی است؛ اسکار امسال با میانگین 9.85 میلیون مخاطب، نسبت به سال گذشته که 23.6 میلیون مخاطب بود کاهشی 58 درصدی را به ثبت رساند.

دوره قبلی رکورد کمترین بازدید را به ثبت رسانده بود و قبل از آن هم این رکورد به سال 2018 با 26.5 میلیون مخاطب باز می‌گشت. تقریبا همه رویداد‌های جوایز سینمایی در طول پاندمی کرونا، دچار چنین افتی شده اند. این دوره جوایز گرمی هم رکورد کمترین مخاطب تاریخش را رقم زد و گلدن گلوب هم فقط حدود 6.9 میلیون مخاطب داشت.

ترامپ سال گذشته هم انتخاب فیلم سینمایی «انگل» به عنوان بهترین فیلم سینمایی سال را مورد تمسخر قرار داده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها