کد خبر: 481153
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۹:۵۷:۰۰
| |

واکنش مشاور رئیس مجلس به اتهامات علیه مجلس:

قربان‌زاده: مأموریتشان پوشاندن فایل صوتی ظریف بود/ جدول منتشر شده فاجعه و شیطنت رسانه‌ای است

حسین قربان‌زاده، مشاور ارشد باقر‌ قالیباف، رئیس‌مجلس، گفت: آنچه در مجلس اتفاق افتاده هیچ تفاوتی با روال سال های قبل نداشته، بلکه نسبت به سال 99 بسیار دقیق تر انجام شده است. در واقع صحن مجلس امسال با تفویضی که به کمیسیون تلفیق اختیارات داده زمینه را فراهم ساخته و این کمیسیون با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان گرفت برای رفع این موارد اقدام کردند.

قربان‌زاده: مأموریتشان پوشاندن فایل صوتی ظریف بود/ جدول منتشر شده فاجعه و شیطنت رسانه‌ای است
کد خبر: 481153
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین قربان‌زاده، مشاور رئیس و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس در پاسخ به فضاسازی های رسانه ای پیرامون تغییر جدول بودجه گفت: هیچ تعارضی بین عملکرد کمیسیون تلفیق ، هیات رئیسه این کمیسیون و صحن در موضوع جداول بودجه وجود ندارد.

او ادامه داد: آنچه در مجلس اتفاق افتاده هیچ تفاوتی با روال سال های قبل نداشته، بلکه نسبت به سال 99 بسیار دقیق تر انجام شده است. در واقع صحن مجلس امسال با تفویضی که به کمیسیون تلفیق اختیارات داده زمینه را فراهم ساخته و این کمیسیون با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان گرفت برای رفع این موارد اقدام کردند.

به گفته او، این جدولی که امروز برخی کانال ها و سایت ها منتشر کردند فاجعه است. واقعا عجیب است که چنین ادعایی مطرح می شود در حالی که آن رقمی که لایحه دولت است را به عنوان مصوبه مجلس نوشته اند و مصوبه مجلس را به عنوان عدد ابلاغ شده به دولت نشان داده اند و در نهایت می گویند مجلس یک چیزی تصویب کرده و چیز دیگری به دولت ابلاغ شده است.

قربان‌زاده گفت: ستون اولی که نوشته شده ارقامی هستند که در لایحه اول دولت پیشنهاد شده و خود دولت در لایحه بعدی آن را اصلاح کرده است.این جدول به واقع فاجعه و شیطنت رسانه ای است.

او در پایان تاکید کرد: مصوبه مجلس یک بار با یک امضا و آن هم امضای رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده و اینکه بگوییم با امضای رئیس مجلس چیزی متفاوت از این به دولت ابلاغ شده صحت ندارد. بودجه یک موضوع بسیار تخصصی است که بعضی ها با برجسته کردن آن، به دنبال پوشاندن فایل صوتی آقای ظریف است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها