کد خبر: 481219
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۰۹:۳۲:۰۰
| |

اصغر خلیلی:

بلاتکلیفی دنباله‌دار «پات»/ کرونا فرصت برنامه‌ریزی را گرفته است

اصغر خلیلی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره سرنوشت اجرای عمومی نمایش «پات» گفت: تکلیف اجرای نمایش هنوز مشخص نیست و فعلاً منتظر بهبود شرایط کرونا هستیم تا با نرمال شدن وضعیت بتوانیم برای اجرای عمومی نمایش برنامه‌ریزی کرده و پیگیری‌هایمان را از سر بگیریم.

بلاتکلیفی دنباله‌دار «پات»/ کرونا فرصت برنامه‌ریزی را گرفته است
کد خبر: 481219
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر خلیلی از نامشخص بودن اجرای عمومی «پات» خبر داد و عنوان کرد همه برنامه‌ریزی‌ها بستگی به عادی شدن شرایط و فروکش کردن بیماری کرونا دارد.


به گزارش مهر، اصغر خلیلی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره سرنوشت اجرای عمومی نمایش «پات» که در بخش مهمان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز حضور داشت گفت: تکلیف اجرای نمایش هنوز مشخص نیست و فعلاً منتظر بهبود شرایط کرونا هستیم تا با نرمال شدن وضعیت بتوانیم برای اجرای عمومی نمایش برنامه‌ریزی کرده و پیگیری‌هایمان را از سر بگیریم.

وی درباره پیش بینی زمان اجرای نمایش توضیح داد: برنامه‌ریزی‌هایمان برای اجرای نمایش در همین اردیبهشت و خرداد بود که متاسفانه کرونا اجازه اجرا را از ما گرفت. در حال حاضر همه برنامه‌ها و پیش بینی‌ها خیلی مبهم است و باید منتظر فروکش کردن بیماری باشیم و بعد از آن اقدام به برنامه‌ریزی برای اجرا کنیم.

کارگردان «اولیور توییست» در پایان یادآور شد: نمایش برای اجرای عمومی تغییری نسبت به اجرای جشنواره نخواهد داشت. مدت زمان این اثر نمایشی نزدیک به 60 دقیقه است و 6 بازیگر دارد. بهزاد محسنی، لیلا حقانی، مریم نثاری، رضوان عباسی، ملیکا اسلافی، سید زهرا حسینی بازیگران «پات» هستند.

نمایش «پات» تاویل و بازآفرینی از داستان «سیاوش» شاهنامه فردوسی در دنیای امروز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها