کد خبر: 481250
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۰:۵۵:۲۸
| |

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا:

محدودیت‌ها را زیر سوال می‌برند

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: وقتی یک شهر کوچک را تعطیل می‌کنیم، خسارت‌های اقتصادی هم به همراه دارد، و در این شرایط برگزاری عروسی توسط یک نفر همه چیز را زیر سوال می‌برد.

محدودیت‌ها را زیر سوال می‌برند
کد خبر: 481250
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۰:۵۵:۲۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: وقتی یک شهر کوچک را تعطیل می‌کنیم، خسارت‌های اقتصادی هم به همراه دارد، و در این شرایط برگزاری عروسی توسط یک نفر همه چیز را زیر سوال می‌برد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به رعایت مسوولانه‌ی پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: اگر از من بپرسید که بهترین راه حل مبارزه با ویروس کرونا چیست، من می‌گویم دو راه بیشتر نیست، اول رعایت مسئولیت‌های فردی و دوم انجام مسئولیت‌های اجتماعی که مسئولیت فردی به این شکل که اگر به ویروس مبتلا شدم و جواب آزمایشم مثبت بود از خانه بیرون نیایم.

وی ادامه داد: مثلا کارمندان اداره‌ای داریم که به صورت معمول سر کار نمی‌روند، اما وقتی به کرونا مبتلا می‌شوند، مرتب سرکار حاضر می‌شوند و اگر از او سوالی در مورد بیماری کنند می‌گوید حساسیت فصلی است.

رئیسی افزود: همچنین پیش آمده که در یک شهر کوچک، به دلیل شرایط قرمز مجبور شدیم به مدت یک هفته شهر را تعطیل کنیم، اما همان زمان یک نفر مراسم عروسی می‌گیرد و 500 نفر را دعوت می‌کند، از آن تعداد 400 نفر به کرونا مبتلا می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها