محمد کشاورز، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال:

فدراسیون باید حمایت بیشتری از تیم ملی فوتسال داشته باشد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال باید گام‌های بلندتری برای تیم ملی فوتسال بردارد تا این تیم بتواند در جام جهانی از نام ایران دفاع کند.

فدراسیون باید حمایت بیشتری از تیم ملی فوتسال داشته باشد
کد خبر: 481276
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمد کشاورز» در مورد مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال و هفته‌های پایانی آن اظهار داشت: لیگ به حساس‌ترین زمان خود رسیده است و به نظر من حساس‌ترین دیدار این فصل نیز در همین هفته برگزار می‌شود. سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و عملا سه تیم دیگر شانسی برای خود نمی‌بینند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در این فصل همه تیم‌های حاضر در مرحله نهایی نهایت تلاش خود را کردند تا عملکرد خوبی داشته باشند اما انصافا سن‌ایچ ساوه نسبت به ابزار و منابع مالی که دارد، توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جای بگذارد. به نظر من بازی این هفته مس سونگون و سن‌ایچ می‌تواند در تعیین قهرمان لیگ، تعیین‌کننده باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد کیفیت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: کیفیت این مرحله بسیار خوب بود. فقط ای کاش لیگ به صورت کامل برگزار می‌شد. نتیجه هیچ بازی در این مرحله قابل پیش‌بینی نبود و در ادامه هم معلوم نیست چه تیمی می‌تواند قهرمان لیگ شود.

کشاورز درباره وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در حال حاضر اگر بخواهیم شفاف صحبت کنیم شرایط تیم ملی خوب نیست. کادرفنی برنامه خود را تا جام جهانی ارائه کرده و امیدوارم این برنامه ها اجرا شود و دیدارها و تورنمنت‌های پیش رو لغو نشود تا بتوانیم با دست پر به جام جهانی لیتوانی برویم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال باید گام‌های بلندتری برای تیم ملی فوتسال بردارد. تیمی که قرار است به جام جهانی برود، نیاز به اردو و بازی های تدارکاتی دارد. امیدوارم در این زمان باقیمانده به بازیکنان تیم ملی روحیه داده شود تا آن‌ها از نام فوتسال در جام جهانی دفاع کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها