کد خبر: 481280
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

با همین آرامش به پیش!

مجموع حضور و نمایش دراگان اسکوچیچ در تلویزیون طوری بود که اگر بخواهیم آن را فقط در یک کلمه خلاصه کنیم تعبیری بهتر از «آرامش» نخواهیم یافت.

با همین آرامش به پیش!
کد خبر: 481280
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «سرمربی تیم‌ ملی فوتبال در برنامه این هفته فوتبال برتر به‌ طور حضوری به پرسش‌های افکار عمومی در مورد این تیم پاسخ داد. مجموع حضور و نمایش دراگان اسکوچیچ در تلویزیون طوری بود که اگر بخواهیم آن را فقط در یک کلمه خلاصه کنیم تعبیری بهتر از «آرامش» نخواهیم یافت.

به گزارش دنیای اقتصاد، او در مصاحبه‌اش تقریبا هیچ تیتر مهمی نداد و حتی کوشید که سوالات ژورنالیستی‌تر را بدون پاسخ قطعی و روشن رها کند. اسکوچیچ در مورد احتمال بازگشت جلال حسینی به تیم‌ ملی در دو بازی سرنوشت‌ساز برابر بحرین و عراق، تنها به ستایش از حسینی و گفتن این جمله اکتفا کرد: «درست نیست به‌صورت جزئی در مورد یک بازیکن حرف بزنیم.» در مجموع دراگان تصمیم گرفته فضای اطراف تیم‌ ملی تا مسابقات حساس خرداد، آرام و کم‌تنش باقی بماند که به هر حال تصمیم درستی است. این آرامش را مخصوصا در چنین شرایطی دوست داریم.

یک جمله دیگر هم از اسکوچیچ در همین مصاحبه جلب‌ نظر می‌کرد و دوست‌داشتنی به‌ نظر می‌رسید؛ جایی‌ که سرمربی تیم‌ ملی در مورد برگزاری مسابقات در بحرین، ضمن محترم شمردن حق ایران برای اعتراض گفت: «به هر حال هر کجا که بازی کنیم بحرین چاره‌ای جز رویارویی با ما ندارد و نمی‌تواند از این سرنوشت فرار کند.» این روحیه هم خیلی خوب است. حتی اگر شکایت ایران به‌ جایی نرسد و میزبان عوض نشود، بچه‌های تیم‌ ملی باید با تمرکز و روحیه بالا به مصاف بحرین و همین‌ طور عراق بروند. حقیقت آن است که تیم ما توان صعود دارد و بقیه مسائل مثل زمین و آب‌وهوا در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها