مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان:

امیدوارم کشتی باز هم تاریخ‌ساز شود/ افزایش قیمت ارز اعزام‌ها را دچار مشکل می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: افزایش ارز اعزام‌های ما را که در آینده با مشکلاتی روبرو خواهد کرد.

امیدوارم کشتی باز هم تاریخ‌ساز شود/ افزایش قیمت ارز اعزام‌ها را دچار مشکل می‌کند
کد خبر: 481299
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ ۱۳:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده اظهار داشت: من در خلال مراحل بازسازی این مجموعه از نزدیک شاهد تلاش‌های صورت گرفته بودم. زیرساخت‌هایی فراهم شد تا کشتی ایران باز هم تاریخ سازی کند و بار سنگین ورزش را به دوش بکشد. در مراحل بازسازی خانه کشتی شهید صدرزاده بر اساس اطلاعات موجود رقمی بالغ بر 250 میلیارد ریال هزینه شده که از منابع مختلف تامین شد.

به گزارش فارس، وزیر ورزش و جوانان افزود: به رئیس فدراسیون خسته‌نباشید می‌گویم، امیدوارم این تلاش‌ها در روند مهمترین آوردگاه های ورزشی جهان از جمله المپیک به ثمر بنشیند. من چند باری با کشتی‌گیران و مربیان صحبت کردم آنها با انگیزه تلاش و تمرین می کنند تا موجبات افتخار و فراهم کنند.

سلطانی‌فر در ادامه داد: در تاریخ ورزش کشور چه در المپیک در جهانی پر افتخارترین ورزشکاران را در رشته‌های سنتی شاهد بودیم؛ از نسل گذشته عبدالله موحد با 6 طلای المپیک و جهان، از نسل فعلی حمید سوریان با 7 مدال طلای جهان و المپیک پرافتخارترین ورزشکاران هستند، البته حق هادی‌ساعی ضایع نشود که او در المپیک پرافتخارترین ورزشکار بوده است. کشتی به خاطر این ظرفیت‌هایی که دارد باعث شد انتظار بهترین نتایج از این رشته وجود داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: کمک خوبی از سوی دولت و مجلس به ورزش شده با این هدف که در آوردگاه‌های مهم با آرامش نتایج خوبی بگیرند. با افزایش قیمت ارز اعزام های ما در آینده با مشکلاتی روبرو خواهد شد که باید نگاه ویژه به فدراسیون‌ها صورت بگیرد. امیدوارم ای کاروان شادی آفرین ورزش مسیر خود را با سرعت بیشتری طی کند.

|

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها