میخائیل اولیانوف:

ایران و آمریکا در حال احیای برجام هستند

نماینده دانم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که ایالات متحده و ایران متعهد به برقراری مجدد برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته‌ای ایران هستند.

ایران و آمریکا در حال احیای برجام هستند
کد خبر: 481356
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۰۷:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که ایالات متحده و ایران متعهد به برقراری مجدد برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته‌ای ایران هستند.


به گزارش ایلنا، به نقل از اسپوتنیک، این دیپلمات یادآوری کرد که روز پنجشنبه نمایندگان هیأت‌های روسیه و آمریکا جلسه کاری منظمی را در چارچوب روند مذاکرات در وین در خصوص موضوع احیای کامل برجام برگزار کردند.

وی تصریح کرد: «این مکالمه بسیار تجاری، مثبت بود. به نظر من در کل آمریکایی‌ها مواضع کاملا معقولی را اتخاذ می‌کنند، گرچه شاید ما با همه موارد موافق نباشیم. اما موضوع مشخصاً بازگشت به توافق هسته‌ای، بازگرداندن توافق جامع مشترک است. ایرانیان و بقیه طرف‌های این توافق‌نامه نگرش یکسانی دارند، این بدان معنی است که برای دستیابی به نتیجه مثبت، یک پایه استراتژیک وجود دارد».

بر اساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده است، مقام‌های دولت آمریکا هنوز درباره اینکه چه تحریم‌هایی به عقب برگردانده خواهد شد، اظهار نظر نکرده‌اند اما می‌گویند که برای برداشتن تمام تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران آماده هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها