دیدار بلینکن و مقامات رژیم صهیونیستی با محور مسائل ایران

وزیر امور خارجه آمریکا با وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و سفیر این رژیم در واشنگتن دیدار کرد.

دیدار بلینکن و مقامات رژیم صهیونیستی با محور مسائل ایران
کد خبر: 481370
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۰۸:۰۷:۲۳

اعتمادآنلاین| «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه با «الی کوهن» وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و سفیر این رژیم در واشنگتن دیدار کرد.

به گزارش فارس، به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از یک فرد مطلع، این دو مقام صهیونیست با تکرار ادعاهای خود علیه تهران، «نگرانی عمیق » خود را درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران ابراز کردند.

این دیدار چند روز پس از ملاقات «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا و همتای صهیونیست وی انجام شده است که در آن، نماینده رژیم صهیونیستی بر «آزادی علیمات» علیه ایران تأکید کرد.

الی کوهن امروز (پنجشنبه) مدعی شد، «توافق بد» با ایران می‌تواند کل منطقه غرب آسیا را وارد درگیری و تنش جدی کند و از رهبران کشورهای قدرتمند جهان درخواست کرد به ایران اجازه ندهند «دیگر کشورها را دچار بی ثباتی کند»

با شروع مذاکرات تیم ایران، کشورهای باقی‌مانده در برجام و تیم آمریکایی برای احیای برجام، رژیم صهیونیستی، لفاظی‌ها و اقدامات خصمانه خود علیه تهران را افزایش داده است.

مقامات این رژیم در کنار برخی دیگر از کشورهای منطقه مدعی هستند، کشورهای 1+5 باید به‌جای بازگشت به برجام، توافقی جامع‌تر را دنبال کنند که برنامه موشکی و حضور منطقه‌ای ایران را نیز در بر گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها