کد خبر: 481518
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۲:۱۳
| |

پشتیبانی فیفا از تحریم رسانه‌های اجتماعی برای مبارزه با تبعیض

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از طرح جامعه فوتبال انگلیس در تحریم شبکه‌های اجتماعی برای مبارزه با تبعیض اینترنتی حمایت کرد.

پشتیبانی فیفا از تحریم رسانه‌های اجتماعی برای مبارزه با تبعیض
کد خبر: 481518
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۲:۱۳

اعتمادآنلاین| ،فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بیانیه‌ای روی میکروبلاگ این سازمان در توئیتر، حمایت خود را از ابتکار فوتبال انگلیس در تحریم فضای مجازی برای مبارزه با تبعیض و نفرت پراکنی در اینترنت، اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA)، سازمان لیگ فوتبال انگلیس (EFL)، اتحادیه مربیان (LMA) و سایر سازمان‌ها اعلام کرده اند که به عنوان بخشی از اقدام برای مبارزه با تبعیض در اینترنت، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به طور موقت قطع می‌کنند.

باشگاه‌های اسکاتلندی نیز به این تحریم خواهند پیوست. روز پنجشنبه هم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به تحریم شبکه‌های اجتماعی پیوست.

در بیانیه فدراسیون بین المللی فوتبال آمده است: "فیفا از ابتکار فوتبال انگلیس برای مبارزه با تبعیض و بد رفتاری‌ها در شبکه‌های اجتماعی حمایت می‌کند. این امر در فوتبال و به طور کلی جامعه جایی ندارد و ما این موضوع را شدیداً محکوم می‌کنیم. ما بر این باوریم که مقامات و شرکت‌های اداره کننده رسانه‌های اجتماعی باید گام‌های واقعی و موثری برای پایان دادن به این عمل ناپسند بردارند؛ زیرا این وضعیت بدتر و بدتر می‌شود و برای پایان دادن به آن باید کاری انجام شود و این کار را باید هرچه سریع انجام داد. "

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها