«تایکا وایتیتی» نقش دزد دریایی را بازی می‌کند

کارگردان و نویسنده فیلم «ثور: رگناروک» در سریالی از شبکه HBO Max نقش یک دزد دریایی را بازی می‌کند.

«تایکا وایتیتی» نقش دزد دریایی را بازی می‌کند
کد خبر: 481735
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۰:۴۵:۳۱

اعتمادآنلاین| تایکا وایتیتی در سریال جدید شبکه HBO Max به نام «پرچم ما به معنای مرگ است» نقش یک دزد دریایی به نام «ریش سیاه» را بازی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورایتی، به این ترتیب وایتیتی به ریس داربی که پیش از این حضورش در سریال به عنوان نقش اصلی تایید شده بود، پیوسته است.

این زوج سابقاً در سریالی دیگر از شبکه HBO و همینطور فیلم سینمایی «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» همکاری کرده بودند.

داربی در هر دو پروژه بازیگری کرده بود، اما وایتیتی نویسندگی و کارگردانی سریال را انجام داد و در فیلم هم علاوه بر نقش آفرینی، کارگردان و تهیه کننده نیز بود.

پیش از این هم در زمان اعلام سفارش ساخت این سریال در ماه سپتامبر تایید شده بود که وایتیتی مدیریت اجرایی و کارگردانی سریال «پرچم ما به معنای مرگ است» را انجام می‌دهد.

این سریال کم و بیش بر اساس ماجراجویی‌های استید بونت (با بازی داربی)، یکی از بزرگترین ناخدایان دزدان دریایی ساخته می‌شود. بونت، پس از جراحاتی که بعد از یک جنگ به وی وارد شد هدایت کشتی را به «ریش سیاه» واگذار می‌کند.

از شخصیت سیاه در آثار زیادی الهام گرفته شد که از جمله آنها می‌توان به جک اسپارو در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» و شخصیت ریش سیاه در بازی «اساسینز کرید» اشاره کرد.

وایتیتی در اسکار سال 2020، جایزه بهترین فیلمنامه را برای «خرگوش جوجو» دریافت کرد. فیلمی که خودش در آن نقش آدولف هیتلر را بازی کرده بود. این فیلم نامزد بخش بهترین فیلم سال نیز شده بود.

او برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی «ثور: رگناروک» هم شناخته می‌شود که اکنون قسمت جدید آن به کارگردانی خودش در حال تولید است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها