کد خبر: 481759
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

به تیم ملی خوش‌بین هستم/ می توانیم و باید به جام جهانی برویم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به آینده این تیم برای کسب نتایج بهتر در مسابقه های جام جهانی خوشبین هستم.

به تیم ملی خوش‌بین هستم/ می توانیم و باید به جام جهانی برویم
کد خبر: 481759
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ در جریان بازدید از محل برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون مسابقه کمی سخت شده است، اظهار داشت: به تیم برای کسب نتایج بهتر خوشبین هستم و معتقدم که تیم خوبی داریم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: از هواداران می خواهم به تمام اعضا و بازیکنان اطمینان داشته باشند، ما می توانیم و باید به جام جهانی برویم و این جو خوب را باید ایجاد کرد و تیم بسیار خوبی داریم و هواداران باید به تیم خود اعتماد کنند.

وی در خصوص وضعیت استادیوم و سالن های ورزشی در حال آماده‌سازی برای برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش نیز اظهار داشت: مهمترین مساله برای برگزاری اردو زمین چمن و نور استادیوم بوده و لازم است اقدام های بیشتری انجام شود.

اسکوچیچ با بیان اینکه این زیرساخت ها به خوبی آماده شده است یادآور شد: انتظار می رود در مدت زمان باقی مانده زمین چمن نیز بهتر از وضعیت فعلی آماده‌سازی شود.

رییس هیات فوتبال جزیره کیش نیز گفت: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیات فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله مواردی است که با تخصیص اعتبارات لازم از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای حضور تیم ملی در این جزیره اجرا شده است.

منصور پازوکی با بیان اینکه تکمیل برخی موارد نیز در دست اقدام است افزود: در صورت اعلام سرمربی تیم ملی امکانات مورد وی نیز برای میزبانی بهتر از تیم در این جزیره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد.

موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در ماه گذشته 15 میلیارد ریال برای میزبانی از سه رویداد ملی و بین المللی در این جزیره شامل اردوی تیم ملی فوتبال، اردوی آمادگی فوتبال پنج نفره و مسابقه دوستانه این تیم با تیم روسیه و مسابقات انتخابی پارالمپیک فوتبال و بسکتبال ناشنوایان آسیا هزینه کرده است.

تیم ملی فوتبال از چهار تا 10 خرداد در کیش اردو می زند.

هم اکنون 38 رشته ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.

در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و 67 مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها