مجموع آرای کسب‌شده محسن رضایی در انتخابات چقدر است؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال‌های 84، 88 و 92 در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است که در سال 84 انصراف ولی در سال های 88 و 92 در رقابت باقی ماند و شکست خورد.

مجموع آرای کسب‌شده محسن رضایی در انتخابات چقدر است؟
کد خبر: 481784
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۱:۳۷:۳۸

اعتمادآنلاین| گفتنی است محسن رضایی در سال‌های 84، 88 و 92 در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است که در سال 84 انصراف ولی در سال های 88 و 92 در رقابت باقی ماند و شکست خورد. همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که مجموع آرای کسب شده توسط محسن رضایی در دو دوره ای که در انتخابات حضور داشت 4566263 رای است.

به گزارش دیده‌بان ایران، سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روزگذشته - جمعه 10 اردیبهشت- نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ایران را رسماً اعلام کرد و مدعی شد «من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می‌کنم».

بردار محسن در ادامه گفت، «من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم. جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ‌پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند، مبارزه کنم».

کنایه به فایل صوتی مصاحبه محمد جواد ظریف با سعید لیلاز که تا اینجای کار صریح ترین موضع از بین نامزدها را سردار رضایی نسبت به ان اتخاذ کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاختن به سخنان ظریف اعلام کرد که مقابل «تحریف افکار عمومی با سراب آرامش و آسایش دیپلماسی ذلت و تسلیم در مقابل مقاومت و میدان» مبارزه خواهد کرد.

رضایی در ادامه گفت که برخی با بی‌شرمی و وقاحت، خیانت‌ها، کارشکنی‌ها و فساد کارگزاران و عدم موفقیت آنان در اداره کشور را به گردن سرباز وطن و فرمانده وطن (قاسم سلیمانی) می‌اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می‌کنند.

گفتنی است محسن رضایی در سال‌های 84، 88 و 92 در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است که در سال 84 انصراف ولی در سال های 88 و 92 در رقابت باقی ماند و شکست خورد.

همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که مجموع آرای کسب شده توسط محسن رضایی در دو دوره ای که در انتخابات حضور داشت 4566263 رای است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها