مجلس یازدهم برای سربازی برنامه دارد/ نایب رئیس مجلس: برای سربازی اقداماتی صورت می‌گیرد

نایب رئیس مجلس گفت: در مورد مسئله سربازی گفت وگوهای مفید به فایده ای داشتیم و این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکارانمان در این زمینه داریم و دولت ما انشاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

مجلس یازدهم برای سربازی برنامه دارد/ نایب رئیس مجلس: برای سربازی اقداماتی صورت می‌گیرد
کد خبر: 481799
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۲:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یازدهمین نشست از سلسله نشست های تببین گفتمان دولت جوان حزب اللهی به همت بسیج دانشجویی استان قم و با همکاری بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس برگزار شد.

به گزارش فارس، نایب رئیس مجلس در این نشست گفت: برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید مسیر را تغییر داد و ما به انقلابی در عملکردها، رویه ها و رویکردها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد و منظور از جوانی، دین گرایی راستین است و به همین سبب رهبر عظیم الشان انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشقی بی نظیر در این امر معرفی کردند.

این نماینده مجلس در تکمیل سخنانش افزود: خصلت مدیر موفق مردم طلبی و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مملکت و مردم است و چه بسا جوانی در دولت باشد اما واپسگرایی اش از سنت گراها بیشتر باشد و با شیوه مدیریتی ناکارآمدی در جهت نابسامانی امور گام بردارد و اصل جوان بودن در این مطلب نهفته است.

وی در ادامه درباره سوالی پیرامون اقدامات مجلس درباره موضوع سربازی ادامه داد: در مورد مسئله سربازی نیز گفت وگوهای مفید به فایده ای داشتیم و این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکارانمان در این زمینه داریم و دولت ما انشاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برای به سامان شدن امور در همه زمینه ها از جمله شرایط اقتصادی پیش رو، نیاز به برنامه کارآمد داریم و افراد کارآزموده با طرح و نقشه کارا را در عرصه مدیریت دست به کار خواهیم کرد و از آوردن مدیران بی تدبیر به شدت جلوگیری به عمل آورده خواهد شد.

لازم به ذکر است این جلسه با مشارکت فعالان بسیج دانشجویی استان قم و به صورت حضوری و آنلاین با حضور نایب رییس مجلس برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها