مستند بلند «هشتادی‌ها» به تدوین رسید

تدوین مستند بلند «هشتادی‌ها» پس از پایان تصویربرداری، از امروز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه آغاز شد.

مستند بلند «هشتادی‌ها» به تدوین رسید
کد خبر: 481851
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۱۵:۴۸

اعتمادآنلاین| تدوین این پروژه که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بوده و به کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده و تهیه کنندگی سعید الهی در حال تولید است، توسط بابک حیدری و دستیارانش انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، متن فیلم نیز طبق اعلام سازندگان، در طول مدت گذشته متناسب با روایات و گفته های صریح و بی پرده متولدان دهه هشتاد از زوایای مختلف زندگی و حضورشان در جامعه توسط منوچهر اکبرلو نوشته شده است.

رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت‌های موجود، تصویربرداری هشتادی‌ها را کمی با اختلال زمانی روبرو کرد، اما در مجموع همه افراد و خانواده هایی که طبق 8 ماه پژوهش صورت گرفته قرار بود در برابر دوربین خلیل‌زاده از دیدگاه‌ها و برخی مشکلات و موانع و انتظارات خود در جامعه امروز ایران سخن بگویند، با گروه سازنده همکاری کردند.

امیرحسین خلیل‌زاده کارگردان هشتادی‌ها دانش‌آموخته کارشناسی رشته سینما و فارغ‌التحصیلان دوره عالی کارگردانی اصغر فرهادی است.

او تاکنون با دو مستند «پولیس پولیس» و «بهاء‌الدین محمد» نامزد دریافت تندیس بهترین فیلم، کارگردانی و پژوهش در ادوار مختلف جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» بوده است.

عوامل فیلم مستند بلند هشتادی‌ها عبارتند از: طراح اولیه و تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: امیرحسین خلیل‌زاده، تحقیق و نگارش: منوچهر اکبرلو، مشاور پژوهشی: دکتر سیدمحمدصادق دهنادی، تصویربردار: ابوالفضل علایی، صدابردار: امید اسلامی، تدوین: بابک حیدری،گرافیک و دستیار کارگردان: ادریس محمدی و محمدرضا آل‌عبا، مدیر تولید: سیدحسین حسینی علایی، عکاس: نیما حمیدزاده، مدیر هنری: بهاره سیری، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها