محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی:

مصاحبه ظریف به سفارش دولت آمریکا انجام شده است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: به نظر می‌رسد که این مصاحبه به سفارش دولت آمریکا انجام شده است، بعد هم بنا بوده تا با انتشار متن مصاحبه سه ساعته ظریف، اهداف خائنانه متعددی در راستای منافع نامشروع دولت آمریکا دنبال شود.

مصاحبه ظریف به سفارش دولت آمریکا انجام شده است
کد خبر: 481942
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۵:۳۴:۲۸

اعتمادآنلاین| محمود احمدی بیغش به انتشار فایل صوتی ظریف، وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: چند روز قبل که شبکه عملیات روانی مرکز بررسی های استراتزیک ریاست جمهوری ، تحت نظر آقای حسام الدین آشنا ، اقدام به انتشار فایل صوتی مصاحبه سه ساعته محمد جواد ظریف از طریق شبکه سعودی ایران اینترنشنال کرد، مشخص بود که این کار نه یک سرقت ، بلکه یک عملیات کاملاً هماهنگ شده است .

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم شازند در مجلس افزود: اتاق جنگ روانی ریاست جمهوری ، از سالها قبل با شبکه های معاند و ضد انقلاب مانند ایران اینترنشنال ، بی بی سی ، آمد نیوز و ... مرتبط بوده و از امکانات آنها برای پیشبرد اهداف نامشروع خود استفاده می‌کرده است .

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: استعفای ظاهری جناب آشنا در این راستا انجام شد تا با قربانی کردن وی ، روحانی بتواند آمریکایی ترین وزیر کابینه خود ، یعنی ظریف که طبق شواهد و قرائن متعدد از چهار دهه قبل با مأمورین اطلاعاتی آمریکا ارتباط پیدا کرده را حفظ کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به نظر می رسد که این مصاحبه به سفارش دولت آمریکا انجام شده است، بعد هم بنا بوده تا با انتشار متن مصاحبه سه ساعته ظریف ، اهداف خائنانه متعددی در راستای منافع نامشروع دولت آمریکا دنبال شود .

احمدی بیغش اظهار کرد: یکی از این اهداف القای حاکمیت دوگانه و دو قطبی جنگ و صلح در کشور است، جریان غربگرا سالهاست تلاش کرده دو قطبی جعلی صلح و جنگ را مقابل مردم قرار دهد .

وی تصریح کرد: جریان غربگرا برای پیروزی بر رقیب خود ، آنها را متهم به جنگ طلبی ، عدم تعامل با دنیا ، شعار دادن از جیب مردم و... کرد و چون عموما در اداره کشور شکست خورد ، ناکامی های خود را حاصل تند روی ها اعلام کرده است. از شعار های معمولی روی موشک گرفته تا عملیات های غرور آمیز برخورد با متجاوزان به مرز های آبی کشور تا سرنگون کردن پهباد متجاوز فوق پیشرفته آمریکایی ، همه را بهانه قرار داد تا ناتوانی های خود را پوشش دهد و در آخر هم بی عرضگی ها و بی تدبیری های دولت را با حاکمیت دو گانه توجیه می کند.

نماینده مردم شازند بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این پروژه آمریکایی ، سیاه نمایی از روابط ایران و روسیه و سعی در تخریب روابط ایران و روسیه می باشد . از این مصاحبه سه ساعته ظریف شاید حدود یک ساعت آن را به تخریب روابط ایران و روسیه اختصاص داده تا در این دو ماه باقی مانده از عمر دولت وابسته به غرب روحانی ، بتوانند روابط ایران و روسیه را به هم بزنند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی بودن ظریف در این مصاحبه آنچنان پر رنگ است که با هیچ روتوشی نمی توان آن را پنهان کرد تردیدی نیست که این اقدام ظریف یک اقدام کاملاً ضد ملی و مخالف مصالح نظام می باشد ، بایستی از سوی مسئولین دستگاه قضایی به عنوان یک اقدام ضد انقلابی ، مورد رسیدگی و پیگرد قرار گیرد.

وی به اهداف این مصاحبه و انشار فایل صوتی اشاره و عنوان کرد: یکی دیگر از مهمترین اهداف این مصاحبه ضد انقلابی جذب اقشار خاکستری و سیاه جامعه برای رأی دادن به نفع کاندیدای مورد نظر دولت می باشد، ظریف سعی می کند تا با منتقد وضع موجود نشان دادن خود ، این اقشار را به سمت خود جلب کند و بعد در هنگام انتخابات ، آرای آنها را به سوی کاندیدای مورد نظر دولت سوق دهد .

وی افزود: خائنانه ترین بخش این مصاحبه سه ساعته ، آنجاست که محمد جواد ظریف ، بارها سعی می کند تا با پنجه کشیدن به صورت سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی ، وجهه او را تخریب کند، محمد جواد ظریف به خیال باطل خود تصور کرده بود که سردار سلیمانی دیگر نیست تا از خود دفاع کند و در عوض این مهره دلبسته آمریکایی می تواند چهره انقلابی و مردمی او را مخدوش سازد .

احمدی بیغش به مجاهدت های سردار سلیمانی اشاره و تاکید کرد: سردار سلیمانی تمام وجود خود را وقف قطع منافع نامشروع آمریکا و ضربه زدن به عوامل منطقه ایش مانند داعش قرار داد ؛ همچنان که ظریف نیز تمام تلاش خود را وقف خدمت به منافع آمریکا و عوامل منطقه ای او کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ظریف و روحانی و تیم آنها هشت سال سعی کردند تا جمهوری اسلامی ایران را تسلیم آمریکا کنند ، اما سردار سلیمانی خاری در چشم آنها بود که اجازه این کار را به آنان نمی داد؛ بنابراین آنچه مسلم است اینکه تا پایان عمر دولت عمدتا وابستگان به آمریکا و انگلیس ، خیلی باقی نمانده ؛ اما اینان سعی دارند تا روز آخری که بر سر کار هستند ، حداکثر ضربه را به جمهوری اسلامی ایران بزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها