رضا تندروان، مربی تیم ملی والیبال:

بازیکن باانگیزه از تیم ملی والیبال کنار گذاشته نمی‌شود/ آلکنو کاملا بر شرایط تسلط دارد

مربی تیم ملی والیبال گفت: آلکنو کاملا بر شرایط تسلط دارد و در همین چند روز نشان داده که رزومه او با توانایی‌هایش منطبق است.

بازیکن باانگیزه از تیم ملی والیبال کنار گذاشته نمی‌شود/ آلکنو کاملا بر شرایط تسلط دارد
کد خبر: 482001
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۰۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا تندروان در مورد فعالیت‌های ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: آلکنو در بدو شروع کارش نشان داد که به کار اشراف کامل دارد و می‌داند که تیم ملی ایران در 10 سال گذشته چه کارهایی کرده است. او از مهارت‌های بازیکنان آگاه است و می‌داند که تیم ملی در المپیک نیاز به نتیجه دارد و به همین دلیل به فکر ارتقای مهارت بازیکنان است.

به گزارش تسنیم،مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: آلکنو کار متفاوتی در تیم ملی انجام نمی‌دهد بلکه با توجه به اهداف تیم و فدراسیون در پی افزایش مهارت بازیکنان در دریافت، حمله، دفاع و توپگیری است.

تندوران در مورد تاثیر حضور تومازو توتولو،‌ دستیار ایتالیایی آلکنو در تیم ملی گفت: آلکنو در مورد کلیات صحبت می‌کند و رسیدگی به جزئیات و اجرای دقیق تمرینات بر عهده توتولو و کادر فنی است. طراحی تمرینات زیر نظر آلکنو و توتولو انجام می‌شود و توسط کادر فنی به دقت به اجرا در می‌آید. آلکنو کاملا بر شرایط تسلط دارد و در همین چند روز نشان داده که رزومه او با توانایی‌هایش منطبق است.

سرمربی تیم فولاد سیرجان تصریح کرد: در کارد فنی تیمی حضور دارم که قهرمان المپیک، هدایت آن را بر عهده دارد. رفتار، تنوع نگرش و مدیریت آلکنو و توتولو در تیم، یک کلاس آموزشی است که هر لحظه، نکات جدیدی به ما آموزش می‌دهد. ما نیز هر لحظه آماده یادگیری هستیم.

تندروان در مورد هدایت تیم‌های ملی و تیم جوانان زیر 21 سال توسط بهروز عطایی در مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: در مورد تصمیم بهروز عطایی که یکی از مربیان توانمند ایران است، نمی‌توانم صحبت کنم. ولی من اگر مسئولیت دو تیم را بر عهده داشتم، تمام تلاشم را می‌کردم تا با استفاده از دو کادر فنی کاملا متفاوت، کارایی بیشتری داشته باشم. با این حال، مسیری که قرار است طی شود به توانایی سرمربی نیز بستگی داشته و اینکه مربی چقدر به خودش اعتقاد دارد.

وی در مورد لزوم خداحافظی برخی ستاره‌ها از تیم ملی بعد از المپیک گفت: ورزش چند رکن دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، انگیزه است. هیچ کجای دنیا اگر بازیکن باتجربه‌ای همچنان انگیزه داشته باشد، از تیم ملی کنار گذاشته نمی‌شود. بازیکنان باتجربه همیشه در دسترس و اختیار تیم ملی هستند. در کل بعد از المپیک، فرصت مناسبی است تا نسل جدید وارد تیم ملی والیبال شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها