محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان:

اولویت کشتی به خاطر المپیک با بزرگسالان است/ تیم جوانان باید با بزرگسالان و نوجوانان در تعامل باشد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: به خاطر بحث المپیک اکنون همه اولویت کشتی با تیم‌های ملی بزرگسالان است.

اولویت کشتی به خاطر المپیک با بزرگسالان است/ تیم جوانان باید با بزرگسالان و نوجوانان در تعامل باشد
کد خبر: 482003
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۰۷:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن کاوه در مورد اینکه چرا اردوی جوانان در همدان برگزار شد، اظهار داشت: ما از ششم اردیبهشت کارمان را شروع کردیم، در تهران شرایط برپایی اردوی جوانان وجود نداشت چون جا نداشتیم. در عین حال نیز خیلی از استان‌ها متقاضی میزبانی از اردوها بودند. الان ما از گیلان، کرمان و کهکیلویه درخواست داریم که اردو آنجا برگزار شود.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: فکر می‌کنم برپایی اردو در خارج از تهران به کشتی استان‌ها کمک کند. خداراشکر اینجا از خود مدیر حمید سیفی مدیرکل ورزش استان گرفته تا یاری رئیس هیئت کشتی همدان، خیلی زحمت کشیدند که اردو در شرایط خوبی برگزار شود.

مدیر تیم‌های ملی در خصوص اینکه پیش از این بحث ادغام تمرینات تیم های ملی جوانان و بزرگسالان مطرح بود که سرمربی سابق به همین خاطر از ادامه همکاری با فدراسیون انصراف داد، خاطرنشان کرد: شرایط ادغام فراهم باشد، این کار را انجام خواهیم داد. باید شرایط برای برگزاری اردوها در تهران و خانه کشتی فراهم باشد. چون ما اردوهای نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی را در کنار بزرگسالان آزاد و فرنگی داریم. جوانان ما باید هم با رده نوجوانان تعامل داشته باشند و هم با بزرگسالان. امیدوارم شرایط طوری باشد که کنار هم باشیم. البته با توجه به بحث المپیک تمام اولویت به تیم بزرگسالان داده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها