جدایی قطعی پوگبا از منچستریونایتد در صورت عدم تمدید قرارداد

یک نشریه انگلیسی نوشته است که باشگاه منچستریونایتد حاضر نیست هافبک فرانسوی‌اش را مفت و مجانی از دست بدهد.

جدایی قطعی پوگبا از منچستریونایتد در صورت عدم تمدید قرارداد
کد خبر: 482193
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نشریه سان در خبری اختصاصی نوشته است که خروج پل پوگبا از منچستریونایتد در پایان فصل جاری قطعی خواهد شد، اگر هافبک فرانسوی حاضر نشود قرارداد جدیدی که باشگاه به او پیشنهاد کرده را امضا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوگبا که شایعاتی درباره آینده‌اش شنیده می‌شود تا پایان فصل آینده با منچستریونایتد قرارداد دارد و هنوز حاضر نشده پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادش را قبول کند. این بدان معناست که احتمال دارد او بخواهد تا پایان قراردادش در اولدترافورد بماند و به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد، ملحق شود. در این صورت منچستریونایتد متحمل ضرر مالی قابل توجهی خواهد شد و بازیکنی که بیش از 100 میلیون یورو برای خریدش از یوونتوس پول داد را بدون کسب هیچ پولی از دست خواهد داد. یونایتدی‌ها همچنان مطمئن هستند که می‌توانند هافبک 28 ساله‌شان را به ماندن در

اولدترافورد متقاعد کنند اما در عین حال آنها از تعلل او نگران و ناراضی هستند و به همین دلیل هم به مدیربرنامه‌هایش مینو رایولا گفته‌اند که تکلیف‌شان را مشخص کند تا اگر قرار به تمدید قرار نیست، راهی برای کسب درآمد از فروش او پیدا کنند.

یونایتد سال 2012 هم پوگبا را در شرایطی مشابه از دست داد، زمانی که این هافبک فرانسوی به یوونتوس رفت و 4 سال بعد او را با رقمی نزدیک به 100 میلیون یورو دوباره به خدمت گرفتند. به همین دلیل آنها نمی‌خواهند این بار او را به راحتی از دست بدهند و این در حالیست که گفته می‌شود پوگبا حقوقی نجومی معادل 500 هزار پوند در هفته می‌خواهد.

دکلان رایس هافبک 22 ساله تیم وستهام گزینه اول منچستریونایتد برای پر کردن جای خالی پوگبا خواهد بود اگرچه 100 میلیون پوندی که وستهام برای فروش این بازیکن تعیین کرده، بسیار زیاد است. همین موضوع ممکن است که سبب شود که شیاطین سرخ به سراغ گزینه بعدی خود ویلفرد اندیدی 24 ساله از لسترسیتی یا سائول نیگس 26 ساله از اتلتیکومادرید بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها