40 شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در یمن کشته شدند

به گفته منابع آگاه نظامی در ضد حمله نیروهای یمنی به ائتلاف سعودی، 40 تن از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته شدند. سه فرمانده مهاجمان به نام‌های یحیی الشوبجی، ابو معاویه و طارق القحیف نیز در بین کشته شدگان هستند.

40 شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در یمن کشته شدند
کد خبر: 482221
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۳:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| منابع نظامی از شکست سنگین عملیات شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در استان «الضالع» خبر دادند.

به گزارش فارس، منابع نظامی یمن امروز (یکشنبه) از شکست سنگین عملیات شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان «الضالع» در جنوب یمن خبر دادند.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، عناصر وابسته به دولت منصور هادی که تلاش داشتند دو منطقه «الفاخر» و «حبیل العبدی» در استان الضالع را به کنترل خود در آورند، با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و با تلفات بسیار سنگین مجبور به عقب‌نشینی شدند.

به گفته منابع آگاه نظامی در ضد حمله نیروهای یمنی، 40 تن از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته شدند. سه فرمانده مهاجمان به نام‌های «یحیی الشوبجی»، «ابو معاویه» و «طارق القحیف» نیز در بین کشته شدگان هستند.

رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی شب گذشته مدعی تسلط شبه‌نظامیان به منطقه «الفاخر» شده بودند که منابع محلی امروز این ادعا را تکذیب کرده و گفتند که پس از چند ساعت درگیری، مهاجمان مجبور به عقب‌نشینی شدند.

دولت مستعفی یمن تلاش دارد با انجام عملیات‌های متعدد در استان‌های اطراف مأرب، از جمله تعز، الحدیده و الضالع، فشار بر روی نیروهای خود در مأرب را کاهش دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها