کد خبر: 482287
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۴:۳۵:۰۰
| |

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال:

برنامه کاملی به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برنامه جامع و کاملی را برای آماده سازی تیم ملی تا پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی، به فدراسیون و کمیته فوتسال ارائه دادیم.

برنامه کاملی به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم
کد خبر: 482287
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: رییس فدراسیون، به کادر فنی تیم ملی فوتسال این را اطمینان داد که همه اقدامات در نظر گرفته شده از سوی کمیته فوتسال شامل امکانات لجستیکی، اردویی، شرکت در تورنمنت و بازی‌های دوستانه برای حضور قدرتمند در جام جهانی، طبق زمانبندی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال، سال شلوغ و پرکاری برای تیم ملی فوتسال است و این تیم در سه تورنمنت بین‌المللی بزرگ (جام جهانی فوتسال، مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا) شرکت خواهد کرد، برهمین اساس برنامه جامع و کاملی را برای آماده‌سازی تیم ملی تا پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی، به فدراسیون و کمیته فوتسال ارائه دادیم. منتظر هستیم لیگ برتر فوتسال به پایان برسد تا اردوها را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز کنیم. با کمیته فوتسال جلساتی را برگزار و برنامه را به صورت مدون و تقویمی به ریاست فدراسیون ارائه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره لیگ برتر فوتسال گفت: دیدارهای این فصل به صورت پرفشار و تحت شرایط کرونا به مدت 5 تا 6 ماه برگزار شد که مهمترین دستاورد لیگ کشف استعدادهای جوان برای تیم ملی فوتسال است. کادر فنی مسابقات لیگ برتر را ارزیابی می‌کند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند تا به خصوص بازیکنان جوان را که در لیگ شرایط بهتری داشتند، به اردو دعوت کنیم و کنار باتجربه‌ها به تمرین بپردازند. اگر بازیکنان در مرحله نهایی لیگ برتر با سلامتی بیرون بیایند، می‌توانیم آنها را دو تا سه ماه پیش از شروع جام جهانی در اختیار داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه در پایان در خصوص تورنمنت‌های بین‌المللی که تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی شرکت می‌کند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در حال بررسی و رایزنی هست که تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی با قدرت و آماده‌سازی خوب راهی لیتوانی شود. بر همین اساس هفته آینده جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون برگزار خواهیم و در این باره صحبت خواهیم کرد. سعی داریم تا قبل از جام جهانی در 2 تورنمنت تایلند و ژاپن شرکت کنیم. ضمن اینکه عزیزی خادم تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال و تلاش برای حمایت همه جانبه از این تیم در زمان باقیمانده تا شروع مسابقات جام جهانی دارد.

مسابقات جام جهانی فوتسال که قرار بود در سال 2020 برگزار شود، به دلیل پاندمی کرونا به سال 2021 منتقل شد. این مسابقات قرار است شهریور ماه و در کشور لیتوانی برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها