انتصاب‌های جدید از سوی پادشاه عربستان

ملک سلمان در ادامه ی تغییر و تحول در هرم قدرت، در فرمانی شاهزاده سلطان بن سلمان را به عنوان مشاور ویژه خود و رییس هیات امنای موسسه غیرانتفاعی ملک سلمان منصوب کرد.

انتصاب‌های جدید از سوی پادشاه عربستان
کد خبر: 482355
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان در ادامه تغییر و تحول در هرم قدرت، انتصاب های جدیدی را در سطوح مدیریتی کشورش انجام داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ملک سلمان در فرمانی شاهزاده سلطان بن سلمان را به عنوان مشاور ویژه خود و رییس هیات امنای موسسه غیرانتفاعی ملک سلمان منصوب کرد.

همچنین در فرمان دیگری از سوی پادشاه عربستان، فیصل بن فاضل بن محسن الابراهیم به عنوان وزیر اقتصاد و برنامه ریزی این کشور تعیین شده است.

ملک سلمان همچنین مهندس عبدالله بن عامر السواحه را به عنوان رییس هیات مدیره سازمان فضایی و خالد بن عبدالله السبتی را به عنوان مشاور دبیرخانه شورای وزیران عربستان منصوب کرد.

وی در فرمان دیگری ضمن برکناری احمد العیسی از ریاست هیات مدیره کمیته ارزیابی آموزش، خالد بن عبدالله السبتی را به جای وی منصوب کرد.

همچنین بر اساس انتصاب های جدید، ایمان بنت هباس بن سلطان المطیری به عنوان معاون وزیر بازرگانی و بدر بن عبدالمحسن بن عبدالله بن هداب به عنوان دستیار وزیر بازرگانی منصوب شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها