حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به نجران و پایگاه ملک خالد عربستان

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی و پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 2 فروند پهپاد از نوع قاصف 2k و دو موشک بالستیک از نوع بدر یک عملیات حمله مشترک را علیه اهداف نظامی سعودی انجام دادند.

حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به نجران و پایگاه ملک خالد عربستان
کد خبر: 482375
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله موشکی و پهپادی به فرودگاه نجران و پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب عربستان خبر داد.


به گزارش مهر، سرتیبپ «یحیی سریع» اعلام کرد که یگان موشکی و پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 2 فروند پهپاد از نوع «قاصف 2k» و دو موشک بالستیک از نوع بدر یک عملیات حمله مشترک را علیه اهداف نظامی سعودی انجام دادند.

بر اساس این گزارش، در این عملیات سایت‌های نظامی در فرودگاه نجران و پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط هدف قرار گرفت و حملات دقیق بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن این عملیات را در چارچوب واکنش مشروع به تشدید تجاوزات و محاصره همه جانبه مردم یمن از سوی ائتلاف سعودی عنوان کرد.

این در حالی است که ائتلاف سعودی پیش از این مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای یمنی در جنوب عربستان شده بود.

ائتلاف تحت سرکردگی عربستان سعودی بیش از 6 سال است تجاوز به یمن را آغاز کرده است که در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها