کد خبر: 482509
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراض مخالفان اردوغان به شرایط کرونایی ترکیه بالا گرفت

احمد داود اوغلو با دروغگو توصیف کردن دولتی که خود سابقه نخست‌وزیری آن را داشت وضعیت کرونا در ترکیه را بحرانی خواند و از وزیر بهداشت این کشور خواست فوراً استعفا کند.

اعتراض مخالفان اردوغان به شرایط کرونایی ترکیه بالا گرفت
کد خبر: 482509
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد داود اوغلو با دروغگو توصیف کردن دولتی که خود سابقه نخست‌وزیری آن را داشت وضعیت کرونا در ترکیه را بحرانی خواند و از وزیر بهداشت این کشور خواست فوراً استعفا کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های ترکیه به نقل از شماری از رهبران احزاب مخالف دولت خبر دادند، بحران شیوع ویروس کرونا در ترکیه بسیار گسترده‌تر و فجیع‌تر از آن چیزی است که دولت اردوغان اعلام کرده و مسئولان رسمی در این باره به مردم دروغ می‌‌گویند.

احمد داود اوغلو نخست‌وزیر اسبق ترکیه و از هم‌حزبی‌های سابق اردوغان که در حال حاضر رئیس حزب آینده این کشور است عقیده دارد کشورش در بحران بزرگ کرونا گرفتار شده است.

او با اشاره به سخنان ضدونقیض وزیر بهداشت ترکیه و تکذیب سخنان وزیر از سوی رئیس‌جمهور ترکیه از او خواست اگر احترامی برای خود قائل است، استعفا کند.

کمال قیچدار اوغلو رئیس حزب جمهوری‌خواه خلق هم به رسانه‌های این کشور خبر داد حزب او قادر به حل مشکل تامین واکسن است.

گفتنی است ترکیه با مشکلات زیادی در کنترل شیوع ویروس کرونا مواجه شده و از چند روز پیش قوانین منع رفت‌وآمد در این کشور از ساعت 9 شب اعمال شده؛ این در حالی است که دولت دستور تعطیلی تمامی رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها را تا پایان ماه مبارک رمضان صادر کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها