کونته:

اینتر با فوتبال مدرن قهرمان سری‌آ شد

 سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان پس از قهرمانی در سری آ ایتالیا گفت: امسال توانستیم با فوتبال مدرنی که نمایش دادیم، اسکودتو را بدست آوریم.

اینتر با فوتبال مدرن قهرمان سری‌آ شد
کد خبر: 482546
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۳:۴۲:۳۴

اعتمادآنلاین| عصر دیروز (یکشنبه) از هفته سی و چهارم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، آتالانتا که نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین اینتر بود، در زمین ساسولو به تساوی یک بر یک رضایت داد و 69 امتیازی شد و با این نتیجه اینتر به قهرمان سری‌آ دست یافت تا سلطه 9 ساله یوونتوس بر فوتبال ایتالیا به پایان رسد.

به گزارش ایرنا، «آنتونیو کونته» سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از این قهرمانی و در گفت و گو با اسکای اسپرت ایتالیا اظهار داشت: ما احساس خوشبختی، رضایت و آرامش داریم زیرا بازگشت اسکودتو به اینتر واقعا خوشحال‌کننده است.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم در چهار بازی باقیمانده عملکرد خوبی داشته باشیم و به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، فضا بدهیم. آن‌ها می‌دانند که من چه انتظاراتی از تیم دارم.

سرمربی اینتر افزود: در سال‌هایی که در اینتر بودم، ترکیب‌ها و تاکتیک‌های مختلفی را امتحان کردیم و توانستیم به پیشرفت تاکتیکی قابل توجهی هم برسیم. در ابتدای این فصل سعی کردیم همان هویت خود را حفظ کنیم. با این حال منتقدان در حال مطالع بر روی تیم ما بودند و توانستند با انتقادهای خود به ما کمک کنند.

کونته تصریح کرد: اینتر فوتبال مدرن بازی می‌کند. بازیکنان ما یاد گرفته‌اند که چگونه همه تاکتیک‌ها را درست اجرا کنند. ما همه ایرادات خود را می‌دانیم و برای بهبود آن تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص روابط خود با بازیکنانش گفت: چیزی که بیشتر از همه من را در زمان بازیگری اذیت می‌کرد، دروغ‌های زیبایی بود که مربیان برای خوشحالی من می‌گفتند. من فکر می‌کنم که یک جمله تند اما صادقانه، بیشتر از یک دروغ خیرخواهانه ارزش دارد. بازیکنان می‌دانند هر تصمیمی بگیرم به نفع تیم است.

سرمربی اینتر در پایان بیان کرد: بهترین چیزی که در اینتر پیدا کردم، گروهی بود که کاملاً به من اعتماد داشتند. آنها به رهبری و بینش من اعتماد کردند. این بزرگترین چیزی است که من داشتم. بازیکنان در طول سال رشد کردند و بالغ شدند و این همان چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها