کد خبر: 482560
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده سابق مجلس:

جهانگیری اگر در دولت کاره‌ای نبود باید کناره‌گیری می‌کرد/ دولت بیشترین حمایت رهبری را داشت/ روحانی برای وزرا وقت نمی‌گذاشت و بیشتر به سیاست خارجی می‌پرداخت/ اگر دولت حمایت رهبری را نداشت در بسیاری از مشکلات کشور را به بن‌بست می‌رساند

نماینده سابق مجلس گفت: همچنین رئیس‌جمهور هم بیشتر وقت خود را در سیاست خارجی و جلسات با آقای ظریف می‌گذراند چرا که خود اعضای دولت هم از این اتفاق گله‌مند بودند زیرا روحانی برای وزرا وقت نمی‌گذاشتند و بیشتر به سیاست خارجی می‌پرداختند.

جهانگیری اگر در دولت کاره‌ای نبود باید کناره‌گیری می‌کرد/ دولت بیشترین حمایت رهبری را داشت/ روحانی برای وزرا وقت نمی‌گذاشت و بیشتر به سیاست خارجی می‌پرداخت/  اگر  دولت حمایت رهبری را نداشت در بسیاری از مشکلات کشور را به بن‌بست می‌رساند
کد خبر: 482560
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده سابق مجلس،‌ با بیان اینکه جهانگیری اگر ادعا می‌کند که در دولت کاره‌ای نبوده است باید کناره‌گیری می‌کرد نه اینکه در 8 سال از عمر دولت به دنبال اهداف گوناگون و حفظ پرستیژ معاون اولی باشد، گفت:‌ در عمر 42 ساله پیروزی انقلاب دو دولت در اختیار اصولگرایان بوده است همچنین از زمان پیروزی انقلاب اصلاح‌طلب‌ها با شعارها و سلسله‌ قول‌هایی که به مردم می‌دهند آراء عمومی را جمع می‌کردند اما در دولت تدبیر و امید یک شرکت تعاونی چند منظوره تشکیل شده و احزاب مختلف در آن حضور دارند که در آنجا به جای آنکه تلاش کنند مطالبات مردمی را پاسخ دهند به دنبال اهداف گوناگون خود بوده‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: دولت امید اشتباهش این بود که تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد قرار داد این در حالی است که بیشترین حمایت مقام معظم رهبری را داشتند. به طور مثال از 220 کشوری که در جهان وجود دارد و تنها ممنوعیت ارتباط با صهیونیست‌ها بود متأسفانه این دولت با هیچ کشور دیگری ارتباط اقتصادی و منطقه‌ای برقرار نکرد و پیش خودشان احساس کردند که از همه عاقل‌تر و خبره‌تر هستند.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت تدبیر و امید همانند یک شرکت تعاونی از هم پاشیده شده و احزاب و گروه‌ها احساس می‌کنند ریسک بزرگی کرده‌اند و باخت بزرگی برایشان رقم خورده است و شانس دور دوم را دیگر نخواهند داشت. همچنین باید به آقای جهانگیری گفت اگر شما کاره‌‌ای نبودی چگونه مسؤولیت داشتی و چرا از سمت خود کناره‌گیری نکرده‌ای؟ آقای جهانگیری رئیس چند کمیته و شورای اجرایی دولت است. در حال حاضر جهانگیری تنها به سفسطه کردن می‌پردازد چرا که او به عنوان معاون اول ریاست جمهوری تمامی مباحث اقتصادی را در حیطه کاری‌اش داشته است اما هیچگونه اقدام مفیدی برای کشور و مردم انجام نداده است.

حسن بیگی ادامه داد: همچنین رئیس‌جمهور هم بیشتر وقت خود را در سیاست خارجی و جلسات با آقای ظریف می‌گذراند چرا که خود اعضای دولت هم از این اتفاق گله‌مند بودند زیرا روحانی برای وزرا وقت نمی‌گذاشتند و بیشتر به سیاست خارجی می‌پرداختند. به طور مثال آقای قاضی‌زاده هاشمی با دیدن چنین وضعیت آشفته‌بازاری از سمت خود در وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی انصراف داد.

وی ادامه داد: در دولت امید هیچ یک از وزرا به جزء 5 وزیر در شهرهایی که دچار حادثه می‌شدند حضور نمی‌یافتند و همه در طی این 8 سال به دنبال اهداف گوناگون حزبی خود بودند آقای جهانگیری هم تنها پرستیژ معاون اولی را حفظ کرده و در حوادث مختلف در کشور حتی برای التیام مردم حضور پیدا نکرد.امروز ملت ایران ناراحت و عصبانی است به طوری که شاهد هستیم که ملت ناکارآمدی دولت را لمس کرده و از آن ناامید شده است. چرا که دولت می‌توانست برخی از خلاء‌ها را با ارتباط و استفاده از کشورهای شرق تأمین کند.

حسن‌بیگی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید، گفت: بزرگ‌ترین و بیشترین حمایت مقام معظم رهبری از دولت امید بود و برای حمایت از دولت افراد مذاکره‌کننده را به عنوان سرداران دیپلماسی نام بردند اما متأسفانه امروز شاهد حرف‌های مضحک از دولت هستیم که اینگونه صحبت‌ها به هیچ عنوان در گوش مردم نخواهد رفت و آنها را نمی‌پذیرند.

وی در پایان گفت: امروز باید بپذیریم دولت تدبیر و امید اگر حمایت مقام معظم رهبری را نداشت در بسیاری از مشکلات کشور را به بن‌بست می‌رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها