وکیل نازنین زاغری: هیچ چیزی درباره تبادل زندانیان به من یا موکلم ابلاغ نشده است/ به محکومیت مجدد اعتراض خواهیم کرد

وکیل مدافع نازنین زاغری ادعای پیشنهاد تبادل زندانیان در خصوص این پرونده را رد کرد و گفت که هیچ نکته یا اطلاعاتی در خصوص این ادعا به او یا موکلش ابلاغ نشده است.

وکیل نازنین زاغری: هیچ چیزی درباره تبادل زندانیان به من یا موکلم ابلاغ نشده است/ به محکومیت مجدد اعتراض خواهیم کرد
کد خبر: 482589
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۷:۰۱:۵۴

اعتمادآنلاین| حجت کرمانی، وکیل نازنین زاغری شهروند ایرانی-انگلیسی با اشاره به ادعای پیشنهاد تبادل زندانیان در پرونده نازنین زاغری، گفت: چنین مساله‌ای صحت ندارد. چراکه در این خصوص هیچ نکته یا اطلاعاتی به من یا موکلم درباره تبادل ابلاغ نشده است یا حداقل آنکه ما در جریان چنین مساله‌ای نیستیم.

به گزارش مدارا، وکیل مدافع نازنین زاغری همچنین با اشاره به محکومیت مجدد موکلش، گفت: در این خصوص نیز باید گفت که رای اعلام شده، رای اولیه و بدوی بوده و ما در مهلت مقرر تجدید نظرخواهی برپایه تصمیمات مورد نظر اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و اعتراض خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت جسمانی و روانی موکلش، گفت: وضعیت جسمانی و روانی خانم زاغری با توجه به آنکه مدت زیادی محبوس بوده، کاملا مساعد نیست. ایشان از نظر جسمانی در این سال‌هایی که زندانی بودند در شرایط کاملا مساعدی نیست. همچنین خانم زاغری از نظر روحی نیز چون در این مدت دور از خانواده و فرزندانش قرار داشته، دچار ناراحتی هستند.

کرمانی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص پرونده خانم زاغری با سفارت انگلستان صحبت یا مشورتی داشته است، گفت: هیچ ارتباطی وجود نداشته و من صرفا کار و وظایف حقوقی خودم را در قبال این پرونده دنبال می‌کنم.

روز گذشته شبکه خبر به‌ نقل‌ از مقام‌آگاه مدعی‌شده نازنین زاغری‌، شهروند ایران-بریتانیایی هم در ازای دریافت 400میلیون‌ پوند آزاد خواهد شد.

سخنگوی وزارت امورخارجه امروز در نشست خبری خود با رسانه ها درباره اظهارات در خصوص مسیر آزادی نازنین زاغری: گفت‌وگوهای حقوقی بین ما و انگلیس در این خصوص در جریان نیست.قوه قضاییه باید درباره پرونده و موضوع اظهارنظر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها