معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی ایران:

دوز دوم واکسیناسیون اعضای بالای 50 سال سازمان نظام پزشکی تزریق می‌شود

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی ایران گفت: واکسیناسیون دوز دوم اعضای بالای 50 سال سازمان نظام پزشکی که از واکسن اسپوتنیک استفاده کرده‌اند، از روز شنبه 18 اردیبهشت 1400 آغاز می‌شود.

دوز دوم واکسیناسیون اعضای بالای 50 سال سازمان نظام پزشکی تزریق می‌شود
کد خبر: 482646
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۰۸:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی از تزریق دوز دوم واکسیناسیون اعضای بالای 50 سال نظام پزشکی که واکسن اسپوتنیک زده اند، از هفته آینده خبر داد.


به گزارش مهر، علی تاجرنیا، گفت: واکسیناسیون دوز دوم اعضای بالای 50 سال سازمان نظام پزشکی که از واکسن اسپوتنیک استفاده کرده‌اند، از روز شنبه 18 اردیبهشت 1400 آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از تمام این عزیزان می‌خواهم از امروز سایت و رسانه‌های سازمان را رصد کنند. اطلاعیه مربوط به ثبت نام و نوبت دهی دوز دوم از واکسیناسیون به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تاجرنیا افزود: این افراد به زودی پیامکی دریافت خواهند کرد که برای دریافت دوز دوم اسپوتنیک چگونه اقدام نمایند. این مرحله همچون قبل در تهران و شهرستان‌ها مجزا خواهد بود.

وی گفت: عزیزانی که در تهران موفق به زدن دوز واکسن اسپوتنیک شده‌اند، وارد سامانه‌ای خواهند شد که به انتخاب خودشان ظرف سه روز مجاز به دریافت نوبت و مراجعه به بیمارستان مورد نظر خواهند بود. همچنین این عزیزان در همین سامانه به ثبت عوارض مرحله اول خود خواهند پرداخت تا از این طریق داده‌های واکسیناسیون کامل و نسبت و ارجاع به مراجع ذی ربط اقدام شود.

تاجرنیا افزود: نظام پزشکی شهرستان‌ها نیز همراستا با نظام پزشکی مرکز، نسبت به اطلاع رسانی برای اعضای خود اقدام خواهند کرد.

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان خاطرنشان کرد: چون زمان تزریق دوز دوم اسپوتنیک حداقل 28 روز است، از همه کسانی که واکسن دوز اول را زده‌اند می‌خواهیم برای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته دیگر هیچ برنامه‌ای نگذارند چون امکان تمدید عملاً وجود ندارد و کادر اجرایی سازمان بلافاصله مجبور است مقدمات واکسیناسیون دوز دوم اعضای زیر 50 سال را برنامه ریزی و اجرا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها