سمانه خوش‌قدم، سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران:

دستاوردهای مهمی در لیسبون داشتیم

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران گفت: کسب سهمیه المپیک «سارا بهمنیار» و مدالی که «حمیده عباسعلی» گرفت دستاورد مهمی بود که در لیگ جهانی لیسبون به آن رسیدم.

دستاوردهای مهمی در لیسبون داشتیم
کد خبر: 482678
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «سمانه خوش‌قدم» در خصوص عملکرد تیم کاراته زنان ایران در لیگ جهانی لیسبون در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: خدا را شکر سهمیه بهمنیار قطعی شد و او جواب زحماتش را گرفت. چراکه در چندین مسابقه شرکت کرد و توانست خودش را المپیکی کند.

به گزارش ایرنا، وی در مورد کسب مدال برنز از سوی «حمیده عباسعلی»، توضیح داد: عباسعلی به دلیل مصدومیت مدت‌ها از میادین دور بود. او تمریناتش را به خوبی انجام داد و عجله‌ای برای بازگشتش به دنیای تاتامی نداشتیم. عباسعلی پیش از این سهمیه‌اش را قطعی کرده بود و اینکه توانست در پرتغال به مدال برنز دست یابد، برای همه ارزشمند است.

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران تاکید کرد که این مسائل، دستاورهای مهمی بود که در تاتامی لیسبون به دست آمد.

خوش‌قدم در مورد شرایط «رزیتا علیپور» برای کسب سهمیه المپیک توکیو، گفت: او اکنون نفر پنجم رنکینگ است و باید ببینم چه شرایطی ایجاد خواهد شد. تمام تلاش ما این است تا سهمیه سوم را هم به دست آوردیم تا ترکیب کاملی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان داشته باشیم.

وی گفت: از این پس تمرینات عباسعلی و بهمنیار با توجه به المپیکی شدن متفاوت خواهد بود. برای علیپور هم تلاش ما این است تا به حقش رسیده و مسافر المپیکی شود.

در حال حاضر تیم کاراته زنان ایران توسط عباسعلی و بهمنیار به سهمیه رسیده است.

علیپور نیز چنانچه از طریق رنکینگ به سهمیه نرسد، این فرصت را دارد در مسابقات پاریس که آخرین رویداد کسب سهمیه است، جواز حضور در المپیک توکیو را از آن خود کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها