انتقاد امام جمعه اردبیل از کاندیداهای ۱۴۰۰:

برای گرفتن پُست رنگ عوض می‌کنید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نباید کاندیداها برای جمع کردن آرای مردم رنگ عوض کرده و به هر روش پست تن بدهند بلکه ما به رئیس جمهوری حر و آزاده نیاز داریم که بدون محافظه‌کاری از مبانی انقلاب اسلامی به شایستگی دفاع کنند.

برای گرفتن پُست رنگ عوض می‌کنید
کد خبر: 482750
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۲:۲۶:۲۵

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلوم نیست چرا برخی کاندیداها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به طرح مسائلی چون حجاب الزامی نیست، روی می‌آورند.


به گزارش مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم احیای شب بیست و یکم رمضان در مصلی اردبیل با برشمردن جامعیت شخصیت امام علی (ع) تریبت یافته دامان رسول گرامی اسلام اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم با امام متقیان سنخیت پیدا کنیم باید حداقل سیره و سلوک او را که جامع‌الابعاد است، در مسیر زندگی خود مورد توجه قرار دهیم.

وی با انتقاد از برخی کاندیداها که تحلیل‌ها و صحبت‌های عجیبی را بر زبان می‌رانند، گفت: اینکه در آستانه انتخابات تعدادی از کاندیداها به فکر طرح الزامی نبودن حجاب می‌افتند جای سرافکندگی است چرا که مردم ایران بی‌حرمتی به حجاب را برنمی‌تابند و در صحنه انتخابات پاسخ چنین کاندیداهای حرافی را خواهند داد.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: نباید کاندیداها برای جمع کردن آرای مردم رنگ عوض کرده و به هر روش پست تن بدهند بلکه ما به رئیس جمهوری حر و آزاده نیاز داریم که بدون محافظه‌کاری از مبانی انقلاب اسلامی به شایستگی دفاع کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها