کد خبر: 482923
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دونالد ترامپ در 100 روز اول بعد خروج از کاخ سفید چه کرد؟

برخلاف دیگر رؤسای جمهور آمریکا که پس از خروج از کاخ سفید برای مدت‌ها فعالیت سیاسی را کنار می‌‌گذارند، دونالد ترامپ در یکصد روز اول بعد از پایان ریاست‌جمهوری، اکثر وقت خود را به فعالیت‌های سیاسی اختصاص داد.

دونالد ترامپ در 100 روز اول بعد خروج از کاخ سفید چه کرد؟
کد خبر: 482923
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| برخلاف دیگر رؤسای جمهور آمریکا که پس از خروج از کاخ سفید برای مدت‌ها فعالیت سیاسی را کنار می‌‌گذارند، دونالد ترامپ در یکصد روز اول بعد از پایان ریاست‌جمهوری، اکثر وقت خود را به فعالیت‌های سیاسی اختصاص داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها درباره برنامه زندگی دونالد ترامپ در یکصد روز اول بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش نوشتند، دونالد ترامپ همچنان سودای بازگشت به کاخ سفید را دارد و از این رو بیشتر وقت خود را صرف فعالیت‌های سیاسی کرد تا خاطرش از ذهن مردم پاک نشود.

به نوشته این رسانه‌ها، دونالد ترامپ برای این منظور حضور در باشگاه گلف خود را به پنج روز در هفته تقلیل داد تا 2 روز دیگر را به گفت‌وگو با مسئولان حزب جمهوری‌خواه و ملاقات با دستیارانش اختصاص دهد.

ترامپ بعد از 15 دقیقه بازی گلف، ناهار را به همراه شماری از دوستان در باشگاهش صرف می‌کند، بعد از آن به استراحتگاهش می‌رود و با دستیارانش جلسه می‌‌گذارد، سپس به خانه بازمی‌گردد و با همسرش شام می‌‌خورد.

او اکثر اوقات روز را به گفت‌وگوی تلفنی با گروهی از دوستانش می‌‌گذراند.

بیش از 10 نفر از دستیاران نزدیکانش به سی‌ان‌ان گفته‌اند رئیس‌جمهور سابق همچنان از شکست در انتخابات دلخور و ناراحت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها