احمد کریمی، مدیر پروژه واکسن فخرا:

تزریق فاز نخست کارآزمایی واکسن کرونای فخرا به پایان رسید

مدیر پروژه واکسن فخرا در خصوص واکسن داخلی کرونا گفت: تزریق فاز اول کارآزمایی واکسن فخرا به پایان رسید و پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل نهایی داده‌ها وارد فاز دوم خواهیم شد.

تزریق فاز نخست کارآزمایی واکسن کرونای فخرا به پایان رسید
کد خبر: 482938
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۰:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد کریمی، مدیر پروژه واکسن فخرا در مراسم پایان تزریق فاز نخست کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز ایران در شب های قدر و همچنین تسلیت ایام شهادت حضرت امیر المومنین گفت: پروتکل های مربوط به آغاز فاز دوم واکسن «فخرا» به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ارسال شده است و انشالله پس از اخذ مجوزهای لازم از این وزارتخانه مرحله دوم تزریق واکسن را بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مدیر پروژه واکسن فخرا با بیان اینکه در مرحله نخست، تزریق واکسن به 135 داوطلب صورت گرفت تصریح کرد: در مرحله نخست 17هزار نفر از اقصی نقاط کشور در سایت" fakhravac.ir" ثبت نام کردند که از این تعداد 3500 نفر از طریق سایت پذیرش و 495 نفر وارد مرحله غربالگری شدند.

کریمی افزود در نهایت تیم بالینی 135 نفر را برای تزریق انتخاب کرد که خوشبختانه حال عمومی هر 135 نفر مساعد است.

وی تصریح کرد: از بین انتخاب شدگان تزریق واکسن، 41نفر خانم و ما بقی افراد مرد بودند که میانگین سنی آنها 18 تا 55 سال بوده است.

مدیر پروژه واکسن فخرا، تفاوت فاز اول و دوم را در تعداد افراد دریافت کننده واکسن عنوان کرد و گفت: ان شاء الله در مرحله دوم 500 نفر از افراد توسط تیم بالینی انتخاب و واکسن به آنها تزریق خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها