کد خبر: 482940
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

حسین شهبازی، دارنده مدال برنز کشتی آزاد امیدهای جهان:

ما را با بودجه 800 میلیونی به جنگ تیم‌های میلیاردی فرستادند

دارنده مدال برنز کشتی آزاد امیدهای جهان با انتقاد از کسر قرارداد کشتی‌گیران دانشگاه آزاد تاکید کرد: ما را با بودجه 800 میلیونی به جنگ تیم‌های چند میلیاردی لیگ فرستادند.

ما را با بودجه 800 میلیونی به جنگ تیم‌های میلیاردی فرستادند
کد خبر: 482940
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین شهبازی در خصوص اینکه چرا اکنون در میان مدعیان تیم ملی حضور ندارد، اظهار داشت: هم اتفاقاتی در این بین رخ داد و هم تاحدودی خودم کم کاری کردم و از تمرینات دور شدم. سال گذشته بعد از برگزاری لیگ، دچار تب و بدن درد شدید شدم که تستم مثبت شد. وقتی خوب شدم تمرین را شروع کردم، اما من را به اردو دعوت نکردند و انگیزه‌ای برای تمرین نداشتم اما مربیانم زنگ زدند که به تمرین بیا، در همان وقت مادرم کرونا گرفت و متاسفانه ریه‌هایش به شدت درگیر شد. همان پیک سوم کرونا بود که بیمارستان‌ها جا نداشتند، دو روز در بیمارستان منتظر شدیم تا یک تخت خالی شود و به کمک علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، حمید سوریان و پژمان درستکار توانستم او را بستری کنم وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: مادرم که خوب شد یک هفته مانده بود به انتخابی، هم خودم بعد از کرونا بدنم روی فرم نیامده و احساس ضعف می‌کردم، هم اینکه به خاطر وضع وخیمی که مادرم پشت سر گذاشته بود از نظر روحی روانی آمادگی لازم را نداشتم اما مربی‌ام گفت اسمت را برای انتخابی داده‌ام.

شهبازی با اشاره به اینکه در انتخابی تیم ملی به شدت احساس ضعف می‌کرد، تاکید کرد: در همان 30 ثانیه اول مسابقه، حریفم را 4 تا می‌دیدم. کشتی دوم اصلا نمی‌خواستم روی تشک بروم، اما گفتند هر کسی کشتی نگیرد جریمه می‌شود و به اجبار روی تشک رفتم. بعد از آن تمریناتم را پیگیری کردم و حالا امیدوارم که سهمیه جام تختی را بگیرم. آمادگی‌ام خوب است.

شهبازی در خصوص اینکه تیم دانشگاه آزاد 27 درصد از قرارداد اعضایش را کم کرده است، خاطرنشان کرد: الان دانشگاه آزاد جزو نهادهای ثروتمند است، کل بودجه کشتی‌اش 800 میلیون بود، علیرضا رضایی سرمربی تیم، خیلی اوقات حتی تغذیه شب بچه‌ها را خودش از جیب خودش می‌داد. خودش میوه می‌خرید یا وقتی یک کشتی‌گیر خوب کشتی می‌گرفت از جیب خودش به کسی که قراردادش خیلی کم بود، پاداش می‌داد. ما را با بودجه 800 میلیونی به جنگ تیم‌های دو سه میلیاردی فرستادند و بعد چون چهارم شدیم 10 درصد از قرارداد را کم کردند، 17 درصد هم به اسم بیمه کم شد. ما به خاطر علی آقا (رضایی) قرارداد بستیم، درحالیکه همه می توانستند با قرارداد بهتر به تیم‌های دیگر بروند.

این کشتی گیر جوان تهرانی افزود: ما حتی کشتی‌گیر دو سه میلیونی داشتیم، قراردادها خیلی پایین بود. آقای مسئولی که بابت چهارمی ما را جریمه کرده‌اید، چرا سال قبلش که تیم‌مان سوم لیگ و دوم باشگاه‌های جهان شد به ما پاداش ندادید؟ آنها از لیگ فصل قبلی هم 20 درصد از ما کسر کردند، در واقع در مجموع دو لیگ اخیر، نزدیک به 50 درصد قراردادهای ما را نداده‌اند. پول کشتی‌گیر خوردن ندارد، فوتبالیست بغل پا می‌زند چند میلیارد گیرش می‌آید، حالا ما به خاطر 10-15 میلیون باید برویم شکایت کنیم. آقای مسئول رویت می‌شود 7 میلیون بریزی به حساب کشتی‌گیر؟ الان با 60-70 میلیون موتور هم به زور می‌شود خرید، این قراردادها چیزی نیستند. یا تیم ندهید یا اگر تیم می‌دهید باید به تعهدات تان عمل کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها