کد خبر: 482959
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

حبیب‌الله خجسته‌پور، سخنگو ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان:

در حال حاضر سمنان تنها شهرستان قرمز این استان است

سخنگو ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: در حال حاضر سمنان تنها شهرستان قرمز این استان است.دو شهرستان میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار گرفتند و نقشه کرونایی شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدیشهر، گرمسار و سرخه نیز از قرمز به نارنجی تقلیل یافت.

در حال حاضر سمنان تنها شهرستان قرمز این استان است
کد خبر: 482959
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب‌الله خجسته‌پور، سخنگو ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان از شناسایی 197 مبتلای جدید طی شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: با شناسایی این بیماران، شمار مبتلایان به کروناویروس در این استان از ابتدای بحران کرونا تاکنون به 36 هزار و 750 نفر رسید.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ترخیص 62 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 9 هزار 707 بیمار بستری شده پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

خجسته‌پور در پاسخ به پرسشی در خصوص میزان بستری‌های فعلی و ضریب اشتغال تخت‌های بیمارستانی در استان و به خصوص در بخش های اختصاصی کرونا در استان گفت: در حال حاضر در مجموع 343 بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های کرونای بیمارستان‌های استان بستری هستند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان با ابراز خرسندی از بهبود نقشه کرونایی این استان گفت: در حال حاضر سمنان تنها شهرستان قرمز این استان است.


وی از وجود دو شهرستان زرد و پنج شهرستان نارنجی در استان خبر داد و افزود: دو شهرستان میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار گرفتند و نقشه کرونایی شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدیشهر، گرمسار و سرخه نیز از قرمز به نارنجی تقلیل یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها