ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا:

در صورت ورود رئیسی، ظریف وارد انتخابات نخواهد شد / احتمالا لاریجانی به طور مستقل به انتخابات خواهد آمد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: معتقدم که در صورت ورود سیدابراهیم رئیسی، آقای محمدجواد ظریف وارد انتخابات ریاست جمهوری 1400 نخواهد شد و کار جریان اصلاحات به مشکل خواهد خورد.

در صورت ورود رئیسی، ظریف وارد انتخابات نخواهد شد / احتمالا لاریجانی به طور مستقل به انتخابات خواهد آمد
کد خبر: 482989
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۱:۳۲:۴۶

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات 1400 توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره وضعیت جریان اصولگرا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: هنوز سیدابراهیم رئیسی تصمیم خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات نگرفته‌ و تصمیم گیرنده اصلی خود اوست. احتمال ورود او به انتخابات بیشتر از نیامدن است، ولی اگر هم او نیاید احتمالا محمدباقر قالیباف به صحنه خواهد آمد.

ایمانی درباره وضعیت جریان اصلاح‌طلب هم گفت: جریان مقابل کمی دچار سردرگمی هستند؛ البته هر فردی را بخواهند به عرصه انتخابات وارد کنند با آمدن و یا نیامدن سیدابراهیم رئیسی چیدمان آنها متفاوت خواهد شد. اما چون هنوز تعیین تکلیف نکرده اند و از این جهت کمی سردرگم هستند تا ببینند که چه مهره‌ای را در برابر سیدابراهیم رئیسی قرار دهند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد که نام قابل توجهی را نداشته و نمی‌خواهند به صحنه انتخابات بیاورند، اما آقای ظریف، کواکبیان و محسن هاشمی از جریان مقابل مطرح هستند.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تغییر چینش نامزدهای جریان اصلاح طلب در صورت ورود سیدابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم تشریح کرد: برخی از نامزدهای جریان اصلاح‌طلب نمی‌خواهند با سیدابراهیم رئیسی رقابت کنند ، برای مثال معتقدم که در صورت ورود سیدابراهیم رئیسی آقای ظریف وارد انتخابات نخواهد شد و کار جریان اصلاحات به مشکل خواهد خورد.

او با اشاره به احتمال ورود علی لاریجانی به انتخابات 1400 هم بیان کرد: لاریجانی جزو نامزدهای اصلاح طلبان محسوب نمی‌شود و اگر بخواهد بیاید احتمالا فردی و مستقل به میدان خواهد آمد و جریان اصلاح طلب صرفا از او حمایت خواهد کرد؛ بنابراین نمی‌توان او را نامزد اصلاحات دانست چرا که اساسا اصلاح طلب هم نیست.

ایمانی در پاسخ به این سوال که آیا لاریجانی به صورت قطعی وارد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد؟ گفت: قطعی وارد نخواهد شد و همانطور که گفتم ورود سیدابراهیم رئیسی چینش‌ها را تغییر خواهد داد و اگر سیدابراهیم رئیسی به میدان بیاید شاید آقای لاریجانی هم صلاح نداند که با او رقابت کند و به صحنه نیاید.

فعال اصولگرا با اشاره به مطرح شدن نام مصطفی تاج زاده در انتخابات هم تاکید کرد: آنها صرفا به دنبال این هستند که یک فضای تبلیغاتی بر ضد شورای نگهبان که آنها را رد صلاحیت می‌کند به راه بیندازند. در واقع در صدد هستند که از بازی باخته هم برنده بیرون بیایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها