کد خبر: 482997
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۱:۳۹:۰۰
| |

حدادی، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان البرز:

تلاش شورای عالی استان این است که رعایت حقوق مردم را داشته باشیم

یک نماینده مجلس بیان کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان در مرحله استانی در حال انجام است و پروندها بر اساس اعتراض بررسی می‌شود تا خدای نکرده حقی از سوی افراد تضییع نشود.

تلاش شورای عالی استان این است که رعایت حقوق مردم را داشته باشیم
کد خبر: 482997
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حدادی، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان البرز با بیان اینکه حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: 15 درصد رد صلاحیت‌ها در هیئت نظارت شهرستانهای استان البرز انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در در مورد تایید و یا رد صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شورای شهر و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو ،اظهار کرد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا وظایف سنگینی را دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما با دیگر نمایندگان مجلس استان البرز این است که بر اساس قانون و معیارها قانونی و همچنین رعایت حق الناس بررسی صلاحیت‌ها انجام شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان البرز با اشاره به اینکه در بررسی هیئت اجرایی رد صلاحیت‌ها هیئت نظارت شهرستان نمی توانست ورود کند، تصریح کرد: در بخش هئیت نظارت شهرستانی رد صلاحیت در مجموع استان البرز 15 تا 17 درصد مربوط به هیئت‌های نظارت شهرستانها بود.

نماینده ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مرحله بررسی شورای عالی استان تمام تلاش این است که رعایت حقوق مردم را داشته باشیم ، بیان کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان در مرحله استانی در حال انجام است و پروندها بر اساس اعتراض بررسی می‌شود تا خدای نکرده حقی از سوی افراد تضییع نشود.

حدادی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌ها در هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان به دنبال رعایت حق الناس هستیم، گفت: طی 10 روز آینده در موعد قانونی پرونده‌ها بررسی و 22 اردیبشهت اسامی داوطلبان به ستاد انتخابات استان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه مراجع 5 گانه یکی از محورهای اصلی تصمیمات در تایید یا رد صلاحیت افراد است ، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برای سالم سازی و کارآمد سازی شورای شهر و روستا کمک می کننند که جای تقدیر و تشکر دارد./

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها