کد خبر: 483009
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۱:۵۵:۱۹
| |

فرماندار شهرستان فیروزکوه خبر داد:

ادامه تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود روستاهای فیروزکوه/ خسارت‌های مالی سیل سنگین است

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه خسارت های مالی سیل روز گذشته در فیروزکوه سنگین بوده است، گفت: متاسفانه علی رغم تلاش بسیار درحال حاضر مسیر تا محمودآباد بازگشایی شده اما مسیر روستاهای کبوتر دره، امارت و عروس پران همچنان مسدود است.

ادامه تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود روستاهای فیروزکوه/ خسارت‌های مالی سیل سنگین است
کد خبر: 483009
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۱:۵۵:۱۹

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم مهری، در تشریح آخرین وضعیت شهرستان فیروزکوه درپی سیلاب روز گذشته گفت: سیلاب در شب گذشته و همچنین در روز دوشنبه نقاط جنوبی منطقه حبله رود در بخش مرکزی را فرا گرفت که منجر به مسدود شدن 2 نقطه ریلی و همچنین مسیر فیروزکوه به گرمسار شد.

به گزارش ایسنا، این سیلاب خسارتی زیادی به روستاهای کبوتردره، امارت، دمی آقا، محمود آباد، مشهد و عروس پران وارد کرد و مسیرهای این روستاها را مسدود کرد.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر مسیر تا محمودآباد بازگشایی شده اما مسیر روستاهای روستاهای کبوتر دره، امارت و عروس پران همچنان مسدود است.

تیم‌های عملیاتی ستاد بحران، هلال احمر، راهداری و سایر بخش ها در مناطق سیل زده مشغول عملیات بازگشایی مسیرها هستند.

وی تاکید کرد: 100 هکتار از باغات این روستاها از 80 تا 100 درصد در این سیل از بین رفت و همچنین شب گذشته نیز بار دیگر روستاهای مشهد و کلات را سیل فرا گرفت.

وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه تلفات جانی نداشت؛ اما خسارات زیادی به تاسیسات عمومی، راه ها و سایر زیرساخت ها و مزارع وارد شد که برآورد دقیق خسارت این سیلاب در دست بررسی کارشناسان قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها