کد خبر: 483036
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۲:۰۲:۰۰
| |

محمدابراهیم رضایی، نماینده اسبق مجلس:

جهانگیری پاسخگوی مردم باشد / حرف‌های بیهوده دولت را کسی نمی‌پذیرد

نماینده اسبق مجلس گفت:‌ در حال حاضر وضعیت بسیار بد مردم در حوزه معیشت و اقتصاد جز غم و غصه برای آنها چیزی ندارد و اکنون حرف‌های بیهوده دولت را کسی نمی‌پذیرد این در حالی است که امیدواریم در راستای انقلاب و منافع ملی دولت آینده بتواند اقتصاد و معیشت مردم را به وضعیت مطلوب برساند.

جهانگیری پاسخگوی مردم باشد / حرف‌های بیهوده دولت را کسی نمی‌پذیرد
کد خبر: 483036
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۲:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدابراهیم رضایی، نماینده اسبق مجلس، با بیان اینکه جهانگیری باید پاسخگوی نابسامانی اقتصادی کشور باشد،‌گفت:‌ جهانگیری به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور خودش متولی نابسامانی اقتصادی کشور است و باید پاسخگوی مردم باشد.در واقع آنچه مردم به عنوان بزرگ‌ترین مشکل با آن گریبانگیر هستند مقوله معیشت و اقتصاد است. از طرفی دولت تدبیر و امید با توجه به اینکه همه ظرفیت و فعالیت اقتصادی را داشت، اما نخواست سیاست‌های مقام معظم رهبری را اجرایی کند.

وی افزود: آنچه که امروز از زبان دولت گفته می‌شود تنها جنبه تبلیغی دارد و کسی آنها را نمی‌پذیرد و برای مردم قابل قبول نیست.

رضایی تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کنم تلاش‌هایی هم در بعضی از حوزه‌ها مانند وزارت نیرو انجام شده است اما آنچه که در شأن مردم باید اتفاق می‌افتاد به واقعیت نرسید. در واقع دولت نتوانست به معنای واقعی کلمه کار کند چرا که این امر به نظر من به خاطر وجود عناصر نفوذی در دولت است.

وی ادامه داد:‌ در بانک مرکزی در دولت تدبیر و امید هیچ اقدامی به نفع مردم صورت نگرفت چرا که یکی از ارکان‌های مهم اقتصادی بانک مرکزی بوده که تا کنون هیچ کاری انجام نداده است. به طور مثال بانک مرکزی یک سیاست اصلی را در طول 8 سال عمر دولت انجام نداده است و در بحران ارز و سکه، مردم بیش از 300 درصد فقیر شدند.

رضایی در پایان گفت:‌در حال حاضر وضعیت بسیار بد مردم در حوزه معیشت و اقتصاد جز غم و غصه برای آنها چیزی ندارد و اکنون حرف‌های بیهوده دولت را کسی نمی‌پذیرد این در حالی است که امیدواریم در راستای انقلاب و منافع ملی دولت آینده بتواند اقتصاد و معیشت مردم را به وضعیت مطلوب برساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها