کد خبر: 483049
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۳:۰۴:۰۰
| |

شیخ امسال حق مطلب را ادا نکرده:

دیاباته؛ ستاره پاره‌وقت!

در پایان فصل گذشته یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای فنی هواداران استقلال این بود که شیخ دیاباته به حضورش در این تیم ادامه بدهد

دیاباته؛ ستاره پاره‌وقت!
کد خبر: 483049
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۳:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| او با ارائه نمایشی درخشان در لیگ نوزدهم عنوان آقای گلی را به خودش اختصاص داد. آن زمان خیلی‌ها تصور کردند شیخ هم همچون مامه‌تیام، صید تیم‌های متمول عربی خواهد شد. در مورد مهاجم مالیایی اما اتفاق دیگری رخ داد و او قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، با این حال امروز که به یک‌سوم پایانی فصل رسیده‌ایم، می‌شود با قاطعیت تمام گفت این شیخ، آن مهاجم زهردار و شش‌دانگ فصل گذشته نبوده است. دیاباته امسال بسیاری از بازی‌های استقلال را به دلیل مرخصی یا مصدومیت از دست داد. اگر هم در زمین بود، فرسنگ‌ها با فوروارد فرصت‌طلب فصل گذشته فاصله داشت. او به ندرت برای تیمش گل زده و برخی گل‌هایش هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. غیر از این در بحث توپ‌گیری، جنگندگی و بازی‌سازی هم شاهد عقبگرد شیخ بوده‌ایم. همه اینها در حالی است که او یک قرارداد دلاری مفصل با انبوهی از آپشن‌ها دارد و حتی همین گل‌های پنالتی هم برای باشگاه خرج بر‌می‌دارد.

دیاباته در دیدار سرنوشت‌ساز تیمش برابر الشرطه عراق تنها یک نیمه در زمین حاضر بود. او دو بار پشت ضربه پنالتی ایستاد، اولی را گل کرد، اما دومی را از دست داد. شیخ بعد از 9 سال و 7 ماه پنالتی خراب می‌کرد. به هر حال دیاباته در آستانه ورود به 34 سالگی، آسیب‌پذیرتر و کم‌تحرک‌تر شده است و اگر در ثلث پایانی و سرنوشت‌ساز لیگ تاثیر کلیدی خودش را نشان ندهد، شاید این بار باشگاه توجیهی برای تمدید قرارداد او نداشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها