کد خبر: 483126
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۴:۳۹:۵۵
| |

رئیس اتاق اصناف تهران:

اصناف درباره تعطیلی ها با دولت اتمام حجت کرد

نوده فراهانی گفت: ما با دولت بابت لزوم تغییر روال فعلی تعطیلی اصناف اتمام حجت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات اصناف در دولت هم مورد توجه قرار گیرد.

اصناف درباره تعطیلی ها با دولت اتمام حجت کرد
کد خبر: 483126
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۴:۳۹:۵۵

اعتمادآنلاین| قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه جلسات مثبت و خوبی با استاندار تهران و معاون امنیتی و انتظامی استاندار و همچنین ذوالفقاری دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته است، اظهار کرد: در جلسات با مسئولان حوزه استانی و کشوری به نتایج خوبی رسیدیم که ان شاالله در هفته آینده و پس از تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا نتیجه نهایی را به اطلاع صاحبان صنوف خواهیم رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او در ادامه بیان کرد: به رئیس جمهور و دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اطلاع رسانی کردیم که در صورت ادامه این روند (تعطیلی اصناف و فعال بودن سازمان‌های مطالبه گر مانند بانک ها، مالیات و عوارض شهرداری و ...) اصناف دیگر امکان رعایت دستورالعمل‌های صادره را نخواهند داشت.

فراهانی افزود: ما معتقدیم نباید مسیر همکاری اصناف با دولت در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا یک جاده یکطرفه باشد به این مفهوم که فقط اصناف تعطیل شوند، آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی بخورند و بابت این همه صدمه کوچکترین حمایت و پشتیبانی از اصناف صورت نگیرد.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: حرف آخر بنده این است که ما با دولت بابت لزوم تغییر روال فعلی تعطیلی اصناف اتمام حجت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات اصناف در دولت هم مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها