با قطعاتی برای پیانو و ارکستر؛

آلبوم «رقص جادویی» اثری از «علی مرعشی» منتشر شد

آلبوم «رقص جادویی» (Magical Dance) به آهنگسازی و نوازندگی «علی مرعشی» منتشر شد.

آلبوم «رقص جادویی» اثری از «علی مرعشی» منتشر شد
کد خبر: 483179
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۵:۴۸:۰۴

اعتمادآنلاین| آلبوم «رقص جادویی» (Magical Dance) به آهنگسازی و نوازندگی «علی مرعشی» منتشر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، علی مرعشی پیانیست و آهنگساز متولد سال 1357 و فارغ التحصیل کنسرواتوار تهران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1377 آغاز کرد و تاکنون سه آلبوم رسمی به نام‌های «آبی‌ترین»، «رویای جادویی» و رقص جادویی (Magical Dance) را برای پیانو و ارکستر منتشر کرده است.

مرعشی در تهران و شهرستان‌ها نیز اجراها و رسیتال‌های مختلفی را روی صحنه برده است که از جمله آنها می‌توان به اجرا در تخت جمشید با حمایت شرکت «نوای کلاویه» اشاره کرد.

علی مرعشی همچنین با گروه خواننده‌های مطرحی همچون فرزاد فرزین، محسن یگانه و خواننده‌های صاحب نام دیگر به عنوان پیانیست همکاری داشته است.

علی مرعشی در زمینه خوانندگی پاپ - راک هم فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و از جمله آثار مهم او می‌توان به کاور موسیقی مطرح «I Will Survive» اشاره کرد که به دو زبان فارسی و انگلیسی اجرا شده بود.

آلبوم رقص جادویی از علی مرعشی که به تازگی منتشر شده است شامل شش قطعه با نام‌های «رقص جادویی»، «رقص نوستالژی»، «جاده خاطره ها»، «چشم های آبی»، «یک روز زیبا» و «روندو» است. دو قطعه اول این مجموعه ریتمیک بوده و ترکیبی از موسیقی ایرانی پاپ و جز است.

قطعه سوم با عنوان جاده خاطره ها برای پیانو تنظیم و به «آندرانیک مددیان» تقدیم شده است. قطعه «چشم‌های آبی» در سبک جز و بلوز ساخته شده که مودلاسیون‌های متنوع و فضای فانتزی دارد و قطعه یک روز زیبا در سبک جز و آرامش بخش است. قطعه روندو نیز یکی دیگر از آثار آلبوم رقص جادویی در سبک پاپ - کلاسیک است.

موسیقی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها