کد خبر: 483245
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۰۷:۵۵:۰۰
| |

عضو شورای وحدت از حضور قطعی رئیسی در انتخابات خبر داد

گویا حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 قطعی است و این حضور می‌تواند باعث شکل‌گیری وحدت میان اضلاع اصولگرایی در کشور شود. 

عضو شورای وحدت از حضور قطعی رئیسی در انتخابات خبر داد
کد خبر: 483245
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدجواد محمدی‌نوری، عضو هیئت اجرایی شورای وحدت، با اشاره به آخرین اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تاکنون تلاش بر توسعه وحدت و اهتمام در وحدت حداکثری برای تعیین نامزد واحد ریاست جمهوری و تفاهم بر سر لیست مشترک در شوراهاست که نتایج نسبتا مناسبی هم از آن حاصل شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به رایزنی افراد و جریان‌های مختلف سیاسی برای دعوت از سیدابراهیم رئیسی به انتخابات، تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها و قرائن موجود،گویا حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 قطعی است و این حضور می‌تواند باعث شکل‌گیری وحدت میان اضلاع اصولگرایی در کشور شود.

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به تلاش شورای وحدت برای راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی در استان‌ها، اظهار کرد: این امر فرصتی برای احیا فعالیت همه علاقمندان به جمهوری اسلامی است و توجه به ظرفیت‌های موجود در سطح شهرها و بخش‌های مختلف کشور هم مورد توجه شورای وحدت برای شکل‌گیری یک جریان موفق تشکیلاتی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها