شاهین محمدصادقی، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم:

دولت روحانی در زمینه مهاجرت نخبگان واویلا عمل کرد/ وقتی جوانان را آدم حساب نکنیم، از کشور می‌روند

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی به  جوانان بها داده نشود و به آنها احترام نگذارند، سرمایه در اختیار آنها نگذاریم، آنها را آدم حساب نکنیم، میدان در اختیار آنها نباشد و حتی حاضر نباشیم حرف آنها را گوش دهیم مشخص است که جوان حاضر نیست در کشور بماند. 

دولت روحانی در زمینه مهاجرت نخبگان واویلا عمل کرد/ وقتی جوانان را  آدم حساب نکنیم، از کشور می‌روند
کد خبر: 483268
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شاهین محمدصادقی، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم درباره عملکرد دولت های قبل برای حفظ نخبگان و جلوگیری از فرار مغزها از کشور اظهار کرد: دولت های پیشین برای حفظ نخبگان و جلوگیری از مهاجرت آنها از کشور خیلی بد عمل کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت روحانی در زمینه مهاجرت نخبگان واویلا عمل کرد ادامه داد: علت این اقدام این بود که نوع نگاه دولت دوره یازدهم و دوازدهم به گونه ای بود که جوانان را ترقیب می کردند که از کشور بروند.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: حتی در کلام حضرات و مسئولین رده بالا و حتی وزرای دولت هم به نخبگان گفته می شد که چرا در کشور مانده اید؟ باید بروید. این جملات بیانگر تمام مواضع دولت نسبت به نخبگان بود.

محمدصادقی ادامه داد: دربِ اتاق مسئولین ما به روی جوانان ما بسته شده و جوانان امکان اشتغال و حتی توان پرداختن به اندیشه و دانش خود را ندارند و به جوانان بها نداده شده است.

او با بیان اینکه جوانان و نخبگان سرمایه اصلی کشور هستند خاطر نشان کرد: وقتی به جوانان بها داده نشود و به آنها احترام نگذارند، سرمایه در اختیار آنها نگذاریم، آنها را آدم حساب نکنیم، میدان در اختیار آنها نباشد و حتی حاضر نباشیم حرف آنها را گوش دهیم مشخص است که جوان حاضر نیست در کشور بماند.

محمدصادقی با بیان اینکه جوانان ما حاضر هستند هر جایی بروند ولی در کشور خودشان نمانند ادامه داد: اگر پیروز انتخابات بشوم حتما این موضوع را اصلاح می کنم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری درباره میزان به کارگیری زنان در پست‌های وزارتخانه‌های دولت سیزدهم توضیح داد: حتما از زنان در کابینه خودم استفاده خواهم کرد، ولی اینکه چند وزیر زن داشته باشم مشخص نیست؛ باید از قدرت و ظرفیت بانوان برای اداره امور کشور البته با حفظ اصول خانواده استفاده کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها