کد خبر: 483316
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

عباس گودرزی، نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس:

ایرادات لایحه رتبه‌بندی معلمان در دست اصلاح است / اجرای نظام رتبه بندی لازمه اجرای سند تحول بنیادین است

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: یکی از ایرادات جدی وارد به لایحه رتبه بندی معلمان، مشمول نشدن کارکنان اداری آموزش و پرورش در این طرح است که این موارد نیاز به اصلاح است که در این رابطه طرحی پیشنهادی تدوین خواهیم کرد.

ایرادات لایحه رتبه‌بندی معلمان در دست اصلاح است / اجرای نظام رتبه بندی لازمه اجرای سند تحول بنیادین است
کد خبر: 483316
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس گودرزی، نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با انتقاد از تفاوت فاحش حقوق معلمان و اساتید دانشگاه‌، اظهار کرد: اینکه فردی با مدرک دکتری در آموزش و پرورش رقمی بسیار پایین‌تر از استادی در دانشگاه با همان مرتبه علمی دریافت کند به هیچ عنوان قابل قبول نیست و یکی از اهداف نظام رتبه بندی معلمان نیز توجه به همین موارد است.

نشست مشترک فراکسیون فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش برای اعمال اصلاحات در لایحه رتبه بندی فرهنگیان

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه قطعا مطالبات معلمان در لایحه رتبه بندی که از جانب دولت به تازگی به مجلس ارائه شده، مد نظر خواهیم داشت؛ افزود: پیش از تعطیلی کشور و مجلس مقرر شده بود که نشستی مشترک بین اعضای فراکسیون فرهنگیان و وزیر آموزش و پرورش برای بررسی ابعاد لایحه رتبه بندی و گنجاندن مطالبات معلمان در این طرح برگزار شود که این نشست به علت تشدید موج جدید کرونا و توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه قطعا این نشست در اولین روزهای کاری مجلس در هفته‌های پیش رو برگزار خواهد شد، گفت: یکی از ایرادات جدی وارد به لایحه رتبه بندی معلمان، مشمول نشدن کارکنان اداری آموزش و پرورش در این طرح است که این موارد نیاز به اصلاح است که در این رابطه طرحی پیشنهادی تدوین خواهیم کرد.

گودرزی یادآور شد: متناسب سازی نظام پرداخت بر اساس قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌ها یکی از محورهای است که مجلس به صورت جدی به آن ورود خواهد کرد تا تصویب این لایحه علاوه بر ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه فرهنگیان، موجب ایجاد انگیزه علمی و ارتقای توانمندی معلمان سراسر کشور شود.

لازمه تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرای دقیق نظام رتبه بندی معلمان است

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با یادآوری اینکه پیشنهادات دیگری برای ایجاد یک فضای امن و توأم با آرامش فکری برای معلمان مد نظر است تا معلم بتواند ساعات بیشتری صرف تحقیق و علم اندوزی و پژوهش کند، گفت: اجرای نظام رتبه بندی لازمه اجرای سند تحول بنیادین است لذا ما باید برای کادرسازی درست نیروی انسانی و پیاده سازی احکام سند تحول بنیادین، نسبت به اجرای دقیق نظام رتبه بندی فرهنگیان اقدام کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها