مراسم خودجوش روز قدس در تهران برگزار شد

مراسم خودجوش روز جهانی قدس با حضور جمعی از مردم انقلابی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میدان فلسطین، انقلاب، فردوسی، امام حسین(ع)، آزادی، هفت تیر پایتخت برگزار شد.

مراسم خودجوش روز قدس در تهران برگزار شد
کد خبر: 483524
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۷:۵۸

اعتمادآنلاین| مراسم خودجوش روز جهانی قدس با حضور جمعی از مردم انقلابی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میدان فلسطین، انقلاب، فردوسی، امام حسین(ع)، آزادی، هفت تیر پایتخت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در تجمع خودجوش میدان فلسطین، شرکت‌کنندگان پرچم‌هایی از فلسطین و حزب الله لبنان در دست داشته و با سردادن شعارهای «الموت آمریکا» و «الموت اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در این مراسم، پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد و روزشمار نابودی اسرائیل به نمایش گذاشته شد که 7هزار و 2 روز تا نابودی اسرائیل باقی مانده است.

همچنین در مراسم خودجوش روز جهانی قدس در میدان فلسطین، سرودهایی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها پخش و گروه سرود «حرا» قطعاتی را اجرا کردند.

جمعی از مردم نیز به صورت خودجوش راهپیمایی موتوری روز جهانی قدس را در تهران برگزار و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال 1358شمسی (رمضان 1399قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نامگذاری این روز، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها