کد خبر: 483648
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۶:۲۴:۵۰
| |

جام حهانی پاراوزنه برداری در تایلند:

روح‌الله رستمی رکورد دنیا را شکست

در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری که در تایلند در حال برگزاری است، روح الله رستمی در دسته 80 کیلوگرم با شکستن رکورد جهان به مدال طلا این رقابتها دست یافت.

روح‌الله رستمی رکورد دنیا را شکست
کد خبر: 483648
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۶:۲۴:۵۰

اعتمادآنلاین| در دومین روز از رقابتهای جام جهانی پاراوزنه برداری که در تایلند در حال برگزاری است، روح الله رستمی در دسته 80 کیلوگرم با ثبت رکورد 241 کیلوگرم، ضمن شکستن رکورد جهان به میزان یک کیلوگرم، به مدال طلا این رقابتها دست یافت.

به گزارش ایسنا، رستمی در تلاش اول خود با اقتدار وزنه 217 کیلوگرمی را مهار کرد و در تلاش دوم وزنه 231 کیلوگرمی را به ثبت رساند و در نهایت با ثبت رکورد 241 کیلوگرم، ضمن شکستن رکورد جهان به میزان یک کیلوگرم، صاحب عنوان قهرمانی و مدال طلا در دسته 80 کیلوگرم شد.

رکورد دنیا پیش از این در اختیار مجید فرزین بود که در پارالمپیک 2016 ریو به ثبت رسانده بود. در این رقابت نماینده گرجستان با 190 کیلوگرم دوم شد و ورزشکار تایلندی با 162 کیلوگرم در رده سوم ایستاد.

همچنین نادر مرادی دیگر ملی‌پوش کشورمان در دسته 72 کیلوگرم با مهار وزنه 204 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

در این دسته وزنه برداری از مالزی با رکورد 226 کیلوگرم قهرمان شد و نماینده ای از قزاقستان با 140 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

در پایان دومین روز از مسابقات جام جهانی پاراوزنه‌برداری، امیر جعفری و روح‌الله رستمی صاحب مدال طلا و نادر مرادی صاحب مدال نقره شدند.

رقابتهای جام جهانی پاراوزنه برداری با حضور 60 کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از 9 کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها